Camping Strandcamping Turnersee Breznik

Meer camping info

28 reviews over Camping Strandcamping Turnersee Breznik

• 2019
    7HG20-08-2019

een leuke gezinscamping aan de Turnersee.

op een mooie ruime plek een luxe stacaravan gehuurd via touroperator. De camping wordt momenteel gemoderniseerd. Heeft al 2 nieuwe sanitairgebouwen met beide meerdere wasmachines. Met een eigen restaurant, geen haute cuisine, maar prima eten en drinken. De Turnersee is op loopafstand op deze camping met een eigen ligveldje en klein terras.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Jan07-01-2017

Een leuke camping die we bijna elk jaar bezoeken

Wij vinden daar gezelligheid door vrienden en kennissen, mooie ruime staanplaats en goed en schoon sanitair. In de omgeving kan je mooie wandelingen maken, en lekker zwemmen in het aanliggende meer

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 5De reddertjes24-08-2016

Wat een afknapper! Absoluut geen aanrader!

Prachtige omgeving,leuk meer. Maar dat is Oostenrijk,heel mooi. Karinthië is gewoon prachtig.

Dus dat zegt niks over de camping. Die was een stuk minder door de restaurant medewerkers,vaste staan gasten. Je voelt je totaal buitengesloten. Personeel van het restaurant was echt super slecht. Onfatsoenlijke mensen. Onrespectloos gedrag. We werden genegeerd. Kok maakte een wuif handje van eruit. Heel apart. Niet uit te leggen. Ik zou zeggen je moet het zien. Maar dat raad ik echt af!!!!! Nooit!!!!Nooit weer naar deze camping. We zijn zelfs eerder weggegaan.

Dit is mijn aller eerste review ooit. Dat zegt wel genoeg dacht ik.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7A.Schagen04-08-2016

Mooie camping maar iets te veel vaste campeerders

Nu sinds 2009 4 keer geweest. Mooie camping, wel kleinere campeerplekken. Veel te doen in de mooie omgeving, wandelen en fietsen. Restaurant is goed en niet duur. Temperatuur zwemwater was ook prima. Jammer dat de camping in de loop der jaren steeds meer door vooral Oostenrijkers met vaste plaatsen wordt bevolkt. Wij stonden midden tussen de vaste campeerders. Ze kwamen niet erg gastvrij op ons over maar vooral nors. De camping begint ook een rommelig aangezicht te krijgen door al die verschillende bouwwerkjes/tuintjes rondom de vaste plekken. We zullen deze camping niet meer bezoeken denk ik.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7ancilla maria05-09-2015

prima camping

De plaatsen zijn er niet erg ruim. Het meer is op loopafstand, erg fijn is het dat het water ,snel op temp is, en er mogen geen motorboten in. Toiletgebouwen er zijn 2 ,voor ons dichterbij het oude,gedateerd, maar wel schoon.Nieuw toiletgebouw is super, alles in grijze stenen, en wordt constant schoon gemaakt. Je kunt er nauwelijks fietsen, ook elektrisch gaat niet vanaf de camping. M-B ers kunnen hier goed uit de voeten, net als wielrenners.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Fam. Holtrigter09-08-2015

Nooit meer

Norse mannen bij de receptie. Veel te kleine plaatsen. Maar erger nog veel te veel 'dauercamper'. Deze 'vaste' kampeerders domineren de hele camping. Maken veel rumoer overdag (muziek, luide gesprekken, groepsbijeenkomsten, in het weekend kinderen op bezoek die de hele nacht herrie maken, op het terras zitten de mannen met bloot bovenlichaam, terwijl wij daar ook eten). Voor toeristen met kinderen is deze camping niet aan te bevelen. Je krijgt een te kleine plaats tussen de vaste gasten en zit dan vrijwel geisoleerd op deze camping. Door de vele vaste gasten doet de camping ook rommelig aan. Ons advies aan de camping: maak een apart gedeelte met ruime afgeschermde plaatsen voor alleen toeristen! Natuur en omgeving zijn wel erg mooi, maar daarvoor hoef je niet naar camping Breznik.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8GBR27-07-2015

Prima

Geweldig sanitair gebouw welke heel schoon gehouden wordt. Kleine kampwinkel Leuk klein meertje, maar er zijn mooiere meren in Karinthië . Strandje word keurig bijgehouden.

Plekken zijn niet ruim, en er zijn relatief veel vaste plekken

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9fam r0elofs19-09-2013

zeer goede en prettige camping

een prettige camping om te staan gezellige gasten en een professioneel medewerkers team, Ook de eigenaars zijn zeer professioneel. De hygiëne is top in alle accomodaties waarover de camping beschikt. Het meer is fantasties om in te zwemmen. Terwijl de prijs relatief laag is. enig minpuntje de plaatsen zijn niet erg groot. Een goede aanrader voor 55+ sers en gezinnen met kleine kinderen

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Francien25-07-2013

mooie camping - honden mogen niet in het meer

Prima camping in een mooie omgeving. We kwamen hier met de hond om te zwemmen in het meer, maar dat mag in héél Oostenrijk niet. Wel langs de weg bij het Gösselsdorfer-meer. Dus daar maar heen gereden om de hond te laten afkoelen.

Camping prima. Norse receptiemedewerkers (mannen), maar wel behulpzaam. Prijs/kwaliteit vonden we tegenvallen. Sanitair beneden - richting meer - was heel oud, maar redelijk schoon. Sanitair bij de kapel (ja ja: een kapel op de camping) naar boven was heel nieuw en super! (ruime douches en schoon)

Geen gebruik van animatie en restaurant gemaakt.

Veel senioren (wrls. te vroeg in het seizoen), maar daardoor wel rustig.

Omgeving is heel mooi. Meren, dorpen, steden, wandelingen, motorroutes. V.a. Bad Eisenkappel genoeg wandelroutes (vlakbij Slovenië). We vonden wel dat de wandelingen mooier voorgedaan werden dan ze in werkelijkheid waren.

Restaurant Rosenheim was aardig (massaal, maar de hond was welkom) en restaurant Stub'n (Saalach) was goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Cindy24-06-2011

Leuke gezellige camping.

Het is een leuke camping aan een prachtig meer. Er zijn veel kinderactiviteiten. De omgeving is erg mooi. Bij de receptie hebben ze veel folders over activiteiten in de buurt. Tip als je naar deze camping gaat bekijk dan het foldertje van de Petzen, je kan die berg beklimmen om de zonsopgang te bekijken erg mooi en romantisch.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden