St. Primus am Turnersee

Vakantie in St. Primus am Turnersee

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties St. Primus am Turnersee

Reviews over St. Primus am Turnersee

• 8ppigel03-10-2013

September schon zu spät

Wir waren im Sept dort und vieles war bereits in Aufbruchstimmung für die Winterpause. Lokale und Sehenswürdigkeiten nur bedingt auf.

• 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2013

• 9Schulze22-08-2013

Unser tollster Urlaub

St. Primus ist ein ruhiges Dorf und von St. Kanzian wo wesentlich mehr los ist. Aber für uns war schön. Ich wollte Ruhe und habe sie bekommen. Man kann einkaufen, baden, essen gehen, Sport treiben uvm.

• 10Sfeer in stad

augustus 2013

• 10Köck Petra06-08-2013

Erholsamer Urlaub am Turnersee

Für Ruhesuchende ist dieser Ort ein Geheimtipp. Wer mehr Unterhaltung möchte kann Abwechslung am naheliegenden Klopeinersee finden.

• 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Sfeer in stad

juli 2013

• 7Francien25-07-2013

mooie diverse omgeving

De gehele omgeving is prima voor fietsen, wandelen, motoren.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

juli 2013

• 10Fam de Haan19-08-2008

een heerlijke vakantie in een prachtig omgeving !!

Wij waren in St. Primus en logeerden in de vakantiewoning van de heer Blazej. Prima accomodatie! Schoon, prima service, vriendelijke mensen en heerlijk ruim van opzet. Mooie tuin erbij met speeltoestellen voor de kinderen ( 7 en 10 jaar ). Een prachtige omgeving met een eigen prive-strandje bij de Turnersee. Voor herhaling vatbaar !

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Nicole veenendaal30-07-2007

Onze vakantie zit er bijna op. We hebben het super leuk gehad,samen met onze tweeling Sem en Niek(in nov worden ze vijf) De kids hebben zich prima vermaakt en de camping is ook helemaal kindvriendelijk...volgend jaar gaan we weer. Wil je naar de bergen ga dan naar Hermagor daar is het ook erg mooi.

Groetjes Nicole

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Dina09-08-2006

Gezellige familie camping!! Wij komen hier al 19 jaar en vinden het er nog steeds erg leuk. Het is ook een camping waar vele mensen iedere keer weer terug komen, het is er altijd een gemoedelijke sfeer!

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Marlen25-08-2005

Het meertje is heerlijk warm om in te zwemmen. Alleen is de directe omgeving een beetje saai. Wij kwamen naar Oostenrijk voor de bergen maar de Alpen liggen op grote afstand van de Turnersee! Het eten hier is trouwens super, veel en lekker eten voor weinig geld...

• 6Omgeving

Gereisd in augustus 2005