Appartement Wohlfühlpension Kristan

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Wohlfühlpension Kristan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Wohlfühlpension Kristan in het Nederlands

prachtig appartement

wim van de zouwen
22-6-2015

zeer goede ontvangst door eigenaar die alles doet om het je naar de zin te maken , hele mooie en zeer schone appartementen.ligging op een kleine 200 meter van het meer waar de eigenaar een afgesloten , allen voor zijn gasten ligweide heeft met afgesloten cabines met ligstoelen en parasol voor elk appartement . samen gevat in een woord geweldig

Hier voel je je thuis!

Ruud Jansen
24-3-2013

Wij zijn hier meerdere jaren geweest, Andreas is de eigenaar en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Eigen steiger met grote grasweide met ligstoelen en parasol aan het heerlijke warme water. Echt, meer dan 3 sterren hoor! Perfect klimaat en mooie omgeving. Leuk dorp op loopafstand en heerlijk eten in de omgeving. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wohlfühlpension Kristan in St. Kanzian am Klopeiner See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wohlfühlpension Kristan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.