Gasthof Oleander

37 reviews over Gasthof Oleander in het Nederlands

Geweldig

L Hoogesteger
2-5-2016

Bijzonder fijn pension en geweldig lieve mensen netjes schoon en altijd een praatje

Karinthië op z'n best

Martijn & Dorien Kroeze
19-9-2015

Dit jaar hebben we samen met onze dochter van 2,5 de vakantie doorgebracht bij pension Oleander in Unterburg aan de Klopeinersee. We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid van de eigenaren Pieter & Martine. Gezamenlijk hebben zij het doel om het iedere gast naar hun zin te maken en ieder op z'n eigen manier te laten proeven aan alle mooie dingen die Karinthië te bieden heeft. Bij aankomst ontvingen we toegangskaarten tot badestrand Krainz. Tevens kregen wij de Kärnten Card er gratis bij. Op dagen dat het weer goed is kun je na het uitgebreide ontbijt in de ochtend met de auto naar een van de bezienswaardigheden in de buurt. S'Middags neem je dan nog even lekker een duik in het kraakheldere warme meer. Op de boulevard kun je dan even wat eten. nagenieten deden we op het terras achter het pension. De dagen vlogen voorbij. Wij bedoelen het dan ook positief als we zeggen dat het leek alsof onze vakantie 5 dagen heeft geduurd terwijl het er 10 waren.

Pieter en Martine bedankt.

Heerlijk verblijf!

Jolanda
13-8-2015

Opnieuw een heerlijke vakantie gehad in Karinthië in Gasthof Oleander. Zeer schoon, goed verzorgd, fijn ontbijt, vriendelijke mensen!

Service en vriendelijk isTOP

Anita
26-9-2014

Een Pension waar het perfect vertoeven is. Prachtige locatie en omgeving. Gastvrij, behulpzaam, schoon, enthousiaste eigenaren die vernieuwend zijn voor Karinthië. Ze zijn zelf heel sportief en weten je alle leuke plekken te vertellen.

Geoching, wielrennen, wandelen wat je ook wilt, ze zijn op de hoogte en helpen je op weg.

B & B

Wil en Leo
6-8-2014

Een artikel in het blad"Vrouwen van NU" (april 2014) bracht ons in de verleiding om eens in Zd-Karinthië te gaan ontspannen. Gasthof Oléander, eig.Pieter en Martine hebben in St.Kanzian am Klopeinersee een paradijsje geschapen, temidden van een prachtige natuur.De rust en ontspannen sfeer,aangevuld met een perfekte accommodatie etc. hebben ons verblijf onvergetelijk gemaakt. Zd.Karinthië is een eind weg maar dan heb je ook wat!! Gasthof Oléander is méér dan een aanrader.

Opnieuw een heerlijke vakantie gehad. Het was weer zoals in onze herinnering, Pieter en Martine zorgen goed voor hun gasten in alle opzichten. En de omgeving biedt veel mogelijkheden om naast het heerlijke strand ook wat te ondernemen. Pension Oleander is absoluut een aanrader.

Een echte aanrader!!

Rene
13-8-2013

Een geweldig Gasthof in een hele mooie omgeving. De eigenaren (Pieter en Martine) zijn erg gastvrij en altijd beschikbaar voor vragen. Zij zijn goed op de hoogte van alle bezienswaardigheden en hebben zonodig ook veel tips. De kamers zijn prima in orde en het ontbijt is ook goed geregeld. En na een lange soms vermoeiende dag is het fijn om in de avond nog even een drankje te nuttigen op het terras. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen. In de omgeving van de Klopeinersee zijn veel restaurants te vinden waar je voor een redelijk bedrag kunt eten. Bij de klopeinersee is het heerlijk en het water is schoon en aangenaam van temperatuur. Tijdens ons verblijf misschien wel iets te warm zelfs :-)

Gemoedelijke sfeer

dyana0409
6-8-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Gasthof Oleander.

Pieter en Martine doen er alles aan om de gasten het naar het zin te maken. Het ontbijt is heerlijk en ruim voldoende, ook voor een hongerige jongeman van twee meter...Wij hadden twee kamers geboekt, onze zoon had een mooie kamer die Pieter gerenoveerd had afgelopen winter, hij had een bed van 210, en dat hebben we weleens anders gezien in Oostenrijk. Op verzoek voldoende info wat betreft uitstapjes en bezienswaardigheden.

Fijn pension, vriendelijke mensen, rustige ligging

Carla & Ronald
12-7-2013

Pension Oleander is een vriendelijk pension, waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. De pensionhouders zijn Nederlanders, dus geen taalprobleem voor kaaskoppen. Ze zijn zeer gastvrij en behulpzaam voor de gasten. Onze kamer was prima met een mooi balkon met uitzicht op de tuin en verderop de bergen. De kamer werd ook prima schoongehouden.

Het ontbijt was eveneens uitstekend, met elke dag naast de bekende 'semmels' ook een heerlijk meergranen broodje. En wat dacht je van echte hagelslag; waar vind je dat?

Gratis wifi is handig en we hebben dankbaar gebruik gemaakt van de gratis kaartjes voor het heerlijke grasstrand aan de mooie Klopeiner See; was wel nodig ook...34 graden!

Ook kun je heerlijk in de ruime tuin zitten, al of niet in de schaduw van de boom. Het was te warm voor een potje tafeltennis, maar dat houden we tegoed voor een volgende keer!

Complimenten voor dit pension en zijn vriendelijke eigenaren!

Wat een openbaring; geweldig

K. van der Burg
12-7-2013

Gasthof Oleander doet haar naam eer aan. De gast is welkom en krijgt een prima kamer; goed verzorgd ontbijt buffet en een drankje op verzoek. Ruime sortering aan toeristische tips middels folders; ruime kennis van de omgeving bij gastvrouw- en heer die vrijelijk gedeeld wordt.

We hebben een aantal aanbieders voor Oleander voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Oleander in St. Kanzian am Klopeiner See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Oleander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.