Hotel Alte Post & Gartenhaus St. Kanzian

1 review over Hotel Alte Post & Gartenhaus St. Kanzian in het Nederlands

nooit meer

henk willems
23-8-2009

In het hotel is weinig te doen s'vonds en s'nachts geen receptie.tussen 2100.uur en

2200.uur niets meer te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Post & Gartenhaus St. Kanzian in St. Kanzian am Klopeiner See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Post & Gartenhaus St. Kanzian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.