St. Kanzian am Klopeiner See

We hebben een aantal aanbieders voor St. Kanzian am Klopeiner See voor je op een rij gezet:

vakanties St. Kanzian am Klopeiner See

Reviews over St. Kanzian am Klopeiner See

Gewoon goed!

Rene
    13-8-2013

In Sant Kanzian vindt je alles wat je nodig hebt. Restaurants, supermarkten en een bank. Houd tegenwoordig wel rekening met het feit dat je standaard niet meer dan 400 euro per dag kan opnemen tenzij je dit limiet van te voren ophoogt bij je eigen bank.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi opgeknapt

hero
    28-7-2013

De wandelpromenade is een paar jaar geleden mooi opgeknapt en nu zeer uitnodigend en gezellig. Aan de kant van Unterburg rustig en chiquer. Aan de kant van Sankt Kanzian levendiger en meer op stappen gericht. Voor elk wat wils. Voor niet al te veel geld prima eten en drinken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een oase ken ik niet, maar dit lijkt er wel op

K. van der Burg
    12-7-2013

Zonder afbreuk te doen aan de rust en ruimte die je in Karinthië verwacht is er op en rond de Klopeinersee een afwisseling van boulevard met winkeltjes en horeca alsmede de ontspanning op er aan het water. De omgeving (straal van 35km) biedt voldoende mogelijkheden om een actieve vakantie te houden zonder oververmoeid te raken

Gereisd Met partner in juni 2013

Echt vakantie

maarten stork
    23-10-2010

Het beste klimaat van oostenrijk en de warmste see. Dus qua vakantie zit je daar goed. Ietwat belegen sfeer maar zeer geschikte prijzen. Voor een gezin met pubers fijn om niet volledig leeggeschudt te worden. De kinderen hadden het prima naar de zin hoewel er wel erg veel te stappen was. Fietsen zwemmen lopen uitstapjes alles mogelijk en voor 10 euro pp 's avonds uitgebreid eten is niet verkeerd. In Landhaus Maria zit je echt voortreffelijk niet de hinder van drukke boulevards maar wel de lusten ervan.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Erg leuke plaats

Annie Reynders
    12-9-2010

Je kunt er heerlijk wandelen rondom de Klopeinersee. Onderweg genoeg terrasjes waar je heerlijk kunt zitten,sommigen hebben s"avonds live-muziek. 2 maal per week boerenmarkt waar de mensen uit de omgeving hun producten van eigen bodem verkopen.Waar je ook komt, de bevolking is super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010
St. Kanzian am Klopeiner See scoort een 8,3 uit 10, op basis van 36 reviews