Hotel Rosentaler Hofsterstersterster

Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Rosentaler Hof

• 7Elly10-10-2019

Voor fietsers aanbevelenswaardig

2-Persoonskamer nr. 43. De kamer grootte is ca 18 m2 en de kleine badkamer 2.5 m2. De inrichting van de kamer is voldoende met een 2 pers. bed een ladekastje, klerenkast met gratis kluisje en een tafeltje met 2 stoelen. Geen airco, koffiezet faciliteit en koelkastje, redelijke wifi, verlichting voldoende en laminaat vloerbedekking. Verder een balkon met 2 stoelen en een klein tafeltje. Deze kamer voldoet meer aan een 4* ambiance. Met de warmwatervoorziening moet men oppassen soms steenkoud en even later gloeiend heet. Ontbijtbuffet: Goed. Dinerbuffet: Matig/Goed. Conclusie: Een goede locatie speciaal met een programma voor fietsers.

• 6Hugo10-10-2019

De familiekamer is oubollig

Familiekamer nr. 45. Deze bleek te bestaan uit een slaapgedeelte voor de ouders met een 2 persoonsbed, een ruimte met toilet en wastafel en een aparte douche. Totaal was dit ca. 21 m2 waarvan ca. 5 m2 voor de natte ruimte. Annex was een kamertje van 12 m2 met een stapelbed, een tafeltje met stoelen en een klerenkast met gratis kluisje. Geen airco, koffiezet faciliteit en koelkastje, slechte wifi, verlichting voldoende en redelijk schone vloerbedekking. Verder zag het er niet uit als een 4* ambiance en het geheel was dompig. Gratis parkeren. Ontbijtbuffet: Goed. Dinerbuffet: Matig/Goed. Conclusie: Slechte kamer. Vraag iets beters.

• 10B. Konijn24-09-2019

Fantastisch!

Fantastisch om vanuit hotel te fietsen. (E-)fietsverhuur vanuit hotel mogelijk en ook begeleide fietstochten zijn heel goed georganiseerd. Veel routes aanwezig in hotel. Prachtige omgeving om te fietsen en/of te wandelen. Mooie uitzichten als je wat hoger klimt. Mooie meren in de buurt.

• 7Leo20-09-2019

Gewoon normaal, wandel en fietslocatie

Personeel = top Locatie = matig 's avonds rondje wandelen niet goed mogelijk. Kamer= gedateerd, maar slapen en douche is mogelijk. Ontbijt en Avond eten = goed Auto = nodig. Openbaar vervoer moeilijk. Reis naar Oostenrijk = waanzinnig slecht door de Duitse Autosnelwegen die vol met werken of vertragingen is. Karnten = veel te zien. Wortersee en omgeving top.

• 2017
    8Van Herck Norbert15-07-2017

heel goed

het buffet , het uitzicht

Gereisd met partner in juni 2017

• 8W dolfing20-05-2017

Goed vertoeven en mooie kamers

Prima hotel, mooie ligweide, klein zwembad, prima eten

Gereisd met partner in juni 2013

• Oude reviews

7Bert Hokken20-06-2016

goed hotel, schone kamers

Het hotel was goed, keurige schone kamers. Met name de receptioniste was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Fietsroutes voldoende aanwezig maar relatief veel langs de autowegen. Weinig wandelroutes paraat. Ontbijt was zeer goed. Het diner was ook goed, maar van een buffet moet je wel houden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Corry en Dick Althof30-06-2014

Een topper

Wij hadden voor een fietsvakantie geboekt bij touroperator. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet en de themabuffetten waren uitstekend. De ligging van het hotel, wat afgelegen, is circa 10 kilometer van de Wörthersee. De zonnige tuin met buitenzwembad is prima. Dat geldt ook voor de welnessfaciliteiten. Onze kamer (99) met balkon was goed, maar de inrichting wel gedateerd. De omgeving leent zich uitstekend voor prachtige fietstochten.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9W.A. Sluiter26-05-2013

Mooi en rustig hotel.

Mooi en rustig hotel, Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad wat aan de kleine kant maar een mooi sauna gedeelte. Mooi eigen park met vele zitjes. Juiste ligging voor diverse uitstapjes. De moeite waard om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Leny Frijns04-05-2013

Niet slecht qua prijs

Personeel is erg vriendelijk. Onze kamer was netjes maar wel heel, heel erg gehorig. Er komen heel veel fietsers maar ik vind grote groepen nooit prettig overheersen alles en nog erger is het als zo'n grote groep voor je naar het buffet gaat. Het ligt heel erg afgezonderd zodat je 's avonds of overdag niet even ergens naar toe kunt lopen. All inclusive stond in de folder lunchpakket of soep maar lunchpakket of zelf broodjes maken was er niet bij. Wel de drankjes waren zoals in de folder stond.

Gereisd met partner in april 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
      • ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen