Camping Alpenfreude

Weer vandaag-1°-7°
Camping Alpenfreude
7,1

58 reviews over Camping Alpenfreude in het Nederlands

Hoog gelegen camping. Het kan dus 's nachts soms koud zijn. Warme pyjama en extra dekens aanbevolen.

Wij niet meer

Bennie,
30-8-2018

Oud sanitair, wel schoon maar dat werd 's morgens om 8.00 uur al gedaan terwijl iedereen dan wil wassen of naar het toilet wil, ( domme tijd )

Winkelmeisje was waarschijnlijk verplicht mee te helpen, kon geen vriendelijk woord vanaf.

Kreeg bij het inchecken totaal geen info bij de receptie over de omgeving / camping 0,0.

Zwembad was wel mooi en schoon maar dat was mede door de hulp van vaste gasten die hier klusjes deden in ruil voor .........

Zal hier niet meer naar toe gaan, staat overigens te koop ( zei men )

Super vakantie gehad!!

Regina van willigen,
18-8-2018

Wij hebben het geweldig gehad, mooie camping geweldig zwembad iedereen was vriendelijk en behulpzaam.

Er moet wel wat gaan gebeuren sanitair vernieuwen midgolf baan opknappen restaurant verbeteren winkeltje s middags ook even open. Het staat in een mooi gebied er is echt wat van te maken !!

Begreep dat het te koop staat .....

Toffe camping in de natuur

Natalie,
17-8-2018

Grote schaduwrijke plekken. Camping is in 2 stukken gedeeld. Wij stonden op 2e stuk. Je moet dan even over de weg om naar restaurant of zwembad te gaan maar is niet ver. Zwembad met glijbaan naast de camping. Gasten van de camping mogen gratis gebruik maken van zwembad, naast zwembad speeltuintje voor de kids. Sanitair is wat verouderd maar proper. Prima ontvangst. Veel activiteiten in de buurt.

Beetje vergane glorie

Catharina,
16-8-2018

Rustige camping, het verouderde sanitair niet altijd even schoon, heerlijk (wel verkoelend) zwembad, mooie plek met veel Nederlanders.

Helaas wel veel vliegen. Eigenaren spreken Nederlands. Er is 2x per week knutselclub voor de jonge gasten en er was een bingo avond. Winkel is open van 8 tot 10 met beperkte levensmiddelen. Broodjes hoeven niet besteld te worden. Ligging is erg mooi, maar kijk wel even goed hoe je er moet komen (staat op hun site). Ene kant op een helling van 18%, die moet je dus niet hebben. Wij komen er denk ik niet snel terug, maar kijken wel terug op een paar leuke dagen op deze camping.

Prima plek.

Kos,
8-8-2018

Prima plek voor een nette prijs.

Het is genieten hier

Buurman,
8-2-2018

Deze kampeervacantie kan niet stuk

Nooit meer

kampeerder,
5-10-2017

Op het zwembad na is het een slecht onderhouden camping. Toiletruimte werd minimaal schoon gemaakt en dan ook nog met de Franse slag. Eigenaar was een dame die vooral makkelijk haar geld wil verdienen en niet veel voor haar cliënten doet. De omgeving maakt veel goed, dat dan weer wel.

In de omgeving betere campings

Bar,
31-8-2017

Op camping Alpenfreude ben ik als kind eens geweest. Een fantastische omgeving nabij het drielandenpunt ( Oostenrijk, Slovenië en Italië) en verschillende bezienswaardigheden in de omgeving.

De camping heeft achterstallig onderhoudt en ik vind het smotsig ogen. Het sanitair is al zeker 30 jaar oud en dat is duidelijk te zien.

Bij het zwembad is een terras met een bar. Je kan op dit terras dus even iets drinken of iets kleins te eten bestellen. Eerlijkheidshalve dient wel opgemerkt te worden dat het eten zeker niet vers is. Alles komt uit de diepvries en wordt opgewarmd in een magnetron of frituur. Mijn advies zou zijn om vooral even in de omgeving lekker een hapje te gaan eten. Er zijn meer dan voldoende restaurantjes en supermarkten in de directe omgeving.

De eigenaresse,van deze camping is niet bepaald een vriendelijke persoonlijkheid te noemen die zich er mede voor verantwoordelijk voelt om jou en je gezin een fijne vakantie te bezorgen. Ik vind het zeer spijtig om te melden maar ik heb zeker de indruk dat op deze camping vooral niets moeite moet kosten.

Al met al..... Hier kom ik dus niet weer.

Oude verwaarloosde boel

Lotte,
11-8-2017

Een ontzettend verwaarloosde camping, waar duidelijk niet in wordt geïnvesteerd. Eigenaresse maakt een ongeïnteresseerde indruk en lijkt het niet tot haar verantwoording te zien, jou als toerist een fijne vakantie te bezorgen. Het zwembad bij de camping is wel erg leuk voor de kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpenfreude in St. Georgen im Gailtal / Wertschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpenfreude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.