St. Egyden

We hebben een aantal aanbieders voor St. Egyden voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor St. Egyden voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Egyden

gezelligheid en een feest in de keuken!!!

Fam Ellis,
    24-8-2009

Wij zijn al googelend terecht gekomen bij St Egydenerhof in St Egyden. Je weet van te voren nooit helemaal zeker hoe iets bevalt, maar we hadden er wel vertrouwen in omdat de resencies overal positief waren. Maar wat een fantastische vakantie hebben we gehad!!! Hotel St Egydenerhof maakt echt het verschil!! De eigenaren Martijn & Monique zijn absolute toppers! Gastvrij is een woord wat zij hebben uitgevonden!!!

Samen met Paul en Jeanette runnen ze een prachtig hotel in een werkelijk prachtige omgeving (dat wisten we al wel)

De keuken is FANTASTISCH! maakte niet uit wat we bestelden; het smaakte voortreffelijk. Dit was tevens direct ons negatieve punt over dit hotel; omdat het eten zó lekker was zijn we nergens anders gaan eten en hebben we de meeste gerechten van de kaart uitgeprobeerd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Mooi gelegen dicht bij grotere plaatsen met zwem en zon .

Ton en Bets Jansen Wijchen,
    16-2-2006

Mooi gelegen dicht bij grotere plaatsen met zwem en zon mogenlijkheden .Velden ,schiefling . Goede restaurants. Voor een mooie prijs vooral in de kleinere plaatsen in de regio .We worden al jaren verwend door deze prachtige streek.

gruss got

Gereisd anders in februari 2006