Sorteren

Reviews over St. Egyden

Voor de prijs een uitstekend hotel.

E. Breukelman
    30-11-2015

Heel vriendelijke eigenares en een aardig en vlotte bediening in het restaurant. De kamers zijn een beetje gedateerd en weinig zenders op een ouderwetse televisie. Moet eigenlijk vervangen worden.

Geweldig!!!!

G.Willemsen
    5-9-2015

Zijn voor het derde jaar in hotel Lorenzihof. Een geweldig hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed eten, goede kamers en vriendelijk, hardwerkend, personeel. Dit alles onder leiding van Gabi, de gastvrouw. Een prima thuisbasis om de prachtige omgeving (bergen, meren, Slovenie en Italie) te bezoeken. Een echte aanrader!

Gewoon GOED en PRIMA hotel

yvonnevanelteren
    17-8-2015

Mijn partner en ik zijn de eerste week van augustus in hotel Lorenzihof geweest.

Het is een eenvoudig hotel,maar heel schoon,het personeel loopt heel hard voor zijn gasten

Wij zaten op de eerste etage met uitzicht op het zwembad aan de overkant van de weg en uitzicht op de bergen.Het balkon was prima,wat ik dan weer wel jammer vond dat er twee ijzeren stoeltjes staan ,niet erg confortabel.De bedden kunnen er mee door maar kraken wel.

Misschien een tip voor het hotel,een heel klein ijskastje,voor wat water en medicijnen in te bewaren,dit is geen luxe omdat er ook geen airco in de kamers is.Verder kan je met een gerust hart hier je vakantie boeken.Velden is ook een aanrader,wij vonden het prachtig.Succes hotel Lorenzihof.

Super hotel

Peter
    7-10-2014

Dit is een super hotel, vriendelijke eigenaren, lekker eten, mooie kamers en mooie omgeving. Wij zijn afgelopen september een weekje bij Martijn, Monique, Jeannette en Lukas geweest.

Het was gezellig in het hotel dat in Sankt Egyden ligt dicht bij de Wörthersee, Slovenië en Italie. Vanuit de eetzaal heeft men een mooi uitzicht op het Dal en de Karwanken. Het avondeten is voor halfpensiongasten goed en er wordt ook rekening gehouden met vegetariërs.

Fijn hotel

joke
    23-9-2014

Wij verbleven 10 dagen in hotel Lorenziehof .

En hebben het prima naar ons zin gehad ,goed ontbijt en ook het diner was prima in orde . De kamer was wat aan de kleine kant maar schoon,iedere morgen na het ontbijt was de kamer weer keurig schoon gemaakt .en we hadden een fijn balkon. Het plaatsje Sankt Egyden stelt niet veel voor ,maar je bent dichtbij Velden en dat is een leuke plaats.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam al met al zeker een aanrader leuk hotel voor een leuke prijs .

St. Egyden scoort een 7,7 uit 10, op basis van 15 reviews