KinderhotelWeer vandaag-2°-13°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Schlanitzen Alm voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Robinson Club Schlanitzen Alm in het Nederlands

Club Robinson Schlanitzen Alm is een prima hotel als je op zoek bent naar een actieve ski-vakantie. Voor kinderen onder de 4 jaar is er behalve de kinderopvang (binnen) weinig te doen. De oefenweide voor de kinder skiles is moeilijk bereikbaar en er is geen buitenterras. Ook in de buurt is weinig vertier, geen winkels, restaurants. Het eten is uitstekend.

In de Roby club (kinder opvang) is behalve spa rood niets te krijgen voor de kinderen, geen limonade of biscuitje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011
2007

Ben hier 4 jaar geleden geweest

Lisa
18-3-2007

Ben hier 4 jaar geleden geweest. Geweldig hotel, goede service en heerlijk eten. Skigebied is geweldig. Zwembad en sauna ziet er goed uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in maart 2007
2005

prima club hotel

Arco Verboom
17-12-2005

prima club hotel. uitmuntende zorg voor de gasten. leuk zwembad om na het skien nog even bij te komen. "helaas" moet het diner in bussines casual genuttigd worden, het geen voor kleine kinderen niet altijd even leuk is.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Schlanitzen Alm in Sonnleitn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Schlanitzen Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.