Hotel Ferien Wörthersee

7.7Goed

Oostenrijk, Karinthië, Sekull/Pörtschach

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ferien Wörthersee voor je op een rij gezet:

• Sauna

20 reviews over Hotel Ferien Wörthersee

• 7Fam. de Gardeijn20-06-2017

Prachtig uitzicht maar..

Ferienhotel Worthersee ligt direct aan de Worthersee, tenminste dit stond in de omschrijving. Wij hadden een kamer met meerzicht. Helaas lag er tussen het meer en het hotel nog een spoorweg. Je zou denken dat het wel zou meevallen met de hoeveelheid treinen maar helaas. Gemiddeld 1 trein per 20 minuten. En voor wie denkt dat dit 's nachts rustiger zal worden heb je het mis. Op een uur tijd midden in de nacht 12 treinen voorbij horen komen, en dan vooral goederentreinen. Gelukkig waren wij overdag veel weg dus hadden er toen geen last van. Het eten was goed, alleen verdienen ze hier echt wel een ster met de snelheid dat ze serveren... tjonge jonge... We hadden ons bestek van het voorgerecht nog niet neergelegd of ze stonden al met het hoofdgerecht voor onze neus. Of we zaten net aan ons hoofdgerecht en ze stonden al met het dessert! We hebben meerdere malen de gerechten teruggestuurd omdat we het gewoon te snel vonden gaan.

Elke ochtend kon je bij het ontbijt je avondeten doorgeven (vlees, vis of vegetarisch) Dit deden ze doormiddel van briefjes invullen. Maar helaas liep dit 's avonds niet altijd even goed en kregen mensen soms het verkeerde gerecht en welke blikken er toen werden geworpen vanuit de bediening naar gasten vind ik echt niet kunnen.

De ligging is wel ideaal, vooral als je er veel van Karinthie wilt zien. Op 5 minuten zit je al terug op snelweg richting Villach of Klagenfurt.

Ik vind het persoonlijk geen 4 sterren waardig, ik heb in betere hotels gezeten die maar 3 sterren hadden in Oostenrijk. Of ik ooit nog terug zal gaan naar dit hotel? Nee, daarvoor zitten er teveel haken en ogen aan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 2Michael19-05-2011

Slecht eten, brutale omgang met gasten

We gaan elk jaar een aantal keer op vakantie in Oostenrijk.

Dit hotel is de slechte 4 sterren hotel die wij ooit hebben meegemaakt in Oostenrijk.

Het hotel lijkt op het meer te liggen: het ligt aan de spoorweg. Tussen het hotel is de spoorweg en daarna nog rijtjes huizen. Er is geen toegang naar het meer, wel héél veel lawaai van de spoorweg. ook ´s nachts, de hele nacht.

Aan de andere kant van het hotel is de provincieweg. De kamer aan deze kant hebben ook veel lawaai.

De grootste teleurstelling was het eten: Hier worden voornamelijk kant en klare producten gebruikt, alles is vol met vet en zout. Er is nauwelijks keus. Het restaurant is klein en gaat dicht om 20:30.

Het ontbijt is ook niet bepaald uitgebreid. Broodjes waren snel op.

Gereisd met partner in april 2011

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages