Hotel Trefflingerwirt

2 reviews over Hotel Trefflingerwirt in het Nederlands

nooit meer

Frans Ebben
8-10-2011

hotel treflingerwird is in mijn ogen een verkapte boerderij waar het eten een beetje aan een kazernestijl doet denken. het eten is erg eenvoudig en een ei bij het ontbijt kennen ze niet. buiten het hotel vind je niks op loopafstand.het hotel is in slechte staat onderhoud en niet richtig schoon, wat je bij binnenkomst al gelijk bij de receptie ziet aan de vettige telefoon. het is een familiebedrijf wat ook nog wat met paarden doet. ze proberen wel vriendelijk te zijn.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit weer

van kooten
5-7-2011

eten was zeer slecht, vet vlees. rare combenatie eten. wc was in een klein hokje gebouwd en de douche deur ging slecht dicht als je aan het eten was was het personeel nergens te vinden al geklaagd kon een andere hotel voor 300 euro of meer betalen .

Gereisd Met partner in Thu Jun 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trefflingerwirt in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trefflingerwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.