Tijdelijk €25 aanbetaling

Kärnten (+ appartement)

We hebben de beste aanbieders voor Pension Kärnten (+ appartement) voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 180 reviews
+37

9FenomenaalScore uit 180 reviews
  • 9Waardering

Pension info

• Sportfaciliteiten
Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over Kärnten (+ appartement)

• 9Inge swaghoven08-08-2022

Super

Mooie ruime en schone kamers. Hele vriendelijke eigenaren die de tijd voor je nemen. Als er iets is doen ze er alles aan om je te helpen. Een uitgebreid ontbijt waar je aan niks ontbreekt. Een rustig gelegen pension en vanuit daar ben je in korte tijd op veel mooie plekjes. Er ligt een map met alle bezienswaardigheden in de buurt met alle info erin. Genoeg parkeergelegenheid vlak voor de deur. Een mooie tuin waar je savonds nog even lekker kan zitten met een drankje en kan genieten van de omgeving.

• 9Willy30-07-2022

Mooi en aangenaam verblijf

Ruim appartement met alle voorzieningen, zeer netjes en comfortabel. Zéér mooie en ruime tuin met enkele speeltuigen. De kleindochters kregen maar niet genoeg van de konijntjes. Gemakkelijk in- en uitchecken. Kortom een geslaagd verblijf!

• 9Alexander Boon23-03-2020

Geweldig! Wat een topvakantie!

Heerlijk verblijf in een fantastische omgeving, vol natuur, bos, bergen en water. Gezellige ontvangst en alles goed geregeld. Lekker ontbijt en mooie, zeer schone kamer. Uitzicht was echt top!

• 9Hans en Anita15-08-2017

Goed toeven daar ,een aanrader

Bij aankomst had ik stukken met de motor en er werd meteen de volgende dag gebeld naar een motorgarage om ons verder te helpen. Het is er goed van eten en drinken en 's avonds gezellig buurten met Gerard en Wilhelmine en de andere gasten. Mooi om daar rond te toeren en te wandelen. Een echte aanrader!!

• 9Thom & Judith Prevoo08-01-2017

Fantastisch. Een echt gevoel van vakantie!!

De warmte en gezelligheid van een B&B, de luxe van een hotel gecombineerd met het comfort van een appartement. Een echte aanrader om met kinderen naar toe te gaan. Een allergie, geen enkel probleem. Dankzij team Bartlwirt hebben wij super genoten van onze vakantie. Hier komen wij terug!!

• 10Edward, Anja, Bryan en Alicia26-10-2016

Geweldig, super gastvrij....

We zijn van 16 augustus t/m 21 augustus te gast geweest bij Gerard en Wil. We waren op doorreis naar Italie maar met een tussenstop bij Gasthof Bartlwirt. We hebben heerlijke dagen gehad in Oostenrijk. Gerard en Wil doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Ook de ouders van Gerard zijn er in de zomerperiode en winterperiode en waren heel aardig voor ons. We voelden ons meteen thuis. Onze kinderen (10 en 12 jaar) hebben zich prima vermaakt. Zeer gastvrij, heerlijk eten. Leuke kamers met mooi uitzicht. Ook 's avonds was het zeer gezellig in de bar. Gerard heeft voor ons leuke dagtripjes uitgezocht. Kortom een absolute aanrader. De kinderen vroegen al wanneer we weer naar Bartlwirt op vakantie gingen.

• 10mariska_suierveld17-10-2016

Geweldige vakantie van begin tot eind

Eind september voor de tweede keer naar Bartlwirt geweest. Vanaf het moment dat we binnenstapten tot het moment dat we weer naar huis gingen, was het top. Gerard en Wilhelmine zijn leuke mensen en erg gastvrij. Iedere dag even vragen wat we gaan doen, om eventueel tips en het weerbericht door te geven. En bij terugkomst ook weer geïnteresseerd hoe onze dag was. We hadden een mooie kamer met balkon, mooi uitzicht en prima bed en douche. Het ontbijt was uitgebreid en over het avondeten werd ook gecommuniceerd, er werd rekening gehouden met allergieën en voorkeuren. Al zijn wij niet de moeilijkste klanten, vonden we dat toch erg prettig.

Waar kom je nog een gasthof tegen waar de eigenaren je uitzwaaien als je weg gaat? Bartlwirt.

• 9Fam. van Winkel05-09-2016

Geweldig!

Bij Gasthof Bartlwirt kun je heerlijk vakantie vieren. Eigenaren Gerard en Wilhelmine en niet te vergeten opa Jan en oma Mia, doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Het eten is goed, kamers zijn schoon en ruim en in de omgeving is genoeg te beleven. Kortom een echte aanrader!

• 9Annie05-09-2016

Gastvrij vriendelijk " thuis "

Gasthof Bartlwirt, voor de tweede keer ons vakantieadres. Super genoten en je wordt gastvrij ontvangen en goed verzorgd door Gerard en Wilhelmine en niet te vergeten: oma Mia en opa Jan ( geweldig ) 's Avonds lekker relaxen op het terras of aan de bar. Seeboden is een eindje bergafwaarts maar is te doen. Kortom ..... TOPPIE !!

• 8Hagenaar08-08-2016

zeer gemoedelijke gastvriendelijke Gasthoff

zeer ruime kamer met leuk uitzicht, gezellige bar/ stube/ ontbijt/diner ruimte. Gerard en Wilhelmine zijn ontzettend Gastvrije eigenaren en niet te vergeten (mamma) Mia, die elke dag een bordje rauwkost bij het ontbijt voor mij klaar had. Elke dag werden we uitgezwaaid en `s avonds weer verwelkomd belangstellend naar hoe onze dag geweest was. De Gasthoff is wat hoger gelegen,maar zelfs dan zijn de eigenaren bereid je van A naar B te brengen als dat nodig is! Wij gaan zeker nog eens terug!!

Pension Kärnten (+ appartement) info

Soort hotel