Géén boekingskosten

Pension Kärnten (+ appartement)

OostenrijkKarinthiëSeeboden am Millstätter See

We hebben de beste aanbieders voor Pension Kärnten (+ appartement) voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 178 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer pension info

Contact

178 Reviews over Kärnten (+ appartement)

• 9Alexander Boon23-03-2020

Geweldig! Wat een topvakantie!

Heerlijk verblijf in een fantastische omgeving, vol natuur, bos, bergen en water. Gezellige ontvangst en alles goed geregeld. Lekker ontbijt en mooie, zeer schone kamer. Uitzicht was echt top!

• 9Hans en Anita15-08-2017

Goed toeven daar ,een aanrader

Bij aankomst had ik stukken met de motor en er werd meteen de volgende dag gebeld naar een motorgarage om ons verder te helpen. Het is er goed van eten en drinken en 's avonds gezellig buurten met Gerard en Wilhelmine en de andere gasten. Mooi om daar rond te toeren en te wandelen. Een echte aanrader!!

• 9Thom & Judith Prevoo08-01-2017

Fantastisch. Een echt gevoel van vakantie!!

De warmte en gezelligheid van een B&B, de luxe van een hotel gecombineerd met het comfort van een appartement. Een echte aanrader om met kinderen naar toe te gaan. Een allergie, geen enkel probleem. Dankzij team Bartlwirt hebben wij super genoten van onze vakantie. Hier komen wij terug!!

• 10Edward, Anja, Bryan en Alicia26-10-2016

Geweldig, super gastvrij....

We zijn van 16 augustus t/m 21 augustus te gast geweest bij Gerard en Wil. We waren op doorreis naar Italie maar met een tussenstop bij Gasthof Bartlwirt. We hebben heerlijke dagen gehad in Oostenrijk. Gerard en Wil doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Ook de ouders van Gerard zijn er in de zomerperiode en winterperiode en waren heel aardig voor ons. We voelden ons meteen thuis. Onze kinderen (10 en 12 jaar) hebben zich prima vermaakt. Zeer gastvrij, heerlijk eten. Leuke kamers met mooi uitzicht. Ook 's avonds was het zeer gezellig in de bar. Gerard heeft voor ons leuke dagtripjes uitgezocht. Kortom een absolute aanrader. De kinderen vroegen al wanneer we weer naar Bartlwirt op vakantie gingen.

• 10mariska_suierveld17-10-2016

Geweldige vakantie van begin tot eind

Eind september voor de tweede keer naar Bartlwirt geweest. Vanaf het moment dat we binnenstapten tot het moment dat we weer naar huis gingen, was het top. Gerard en Wilhelmine zijn leuke mensen en erg gastvrij. Iedere dag even vragen wat we gaan doen, om eventueel tips en het weerbericht door te geven. En bij terugkomst ook weer geïnteresseerd hoe onze dag was. We hadden een mooie kamer met balkon, mooi uitzicht en prima bed en douche. Het ontbijt was uitgebreid en over het avondeten werd ook gecommuniceerd, er werd rekening gehouden met allergieën en voorkeuren. Al zijn wij niet de moeilijkste klanten, vonden we dat toch erg prettig.

Waar kom je nog een gasthof tegen waar de eigenaren je uitzwaaien als je weg gaat? Bartlwirt.

• 9Fam. van Winkel05-09-2016

Geweldig!

Bij Gasthof Bartlwirt kun je heerlijk vakantie vieren. Eigenaren Gerard en Wilhelmine en niet te vergeten opa Jan en oma Mia, doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Het eten is goed, kamers zijn schoon en ruim en in de omgeving is genoeg te beleven. Kortom een echte aanrader!

• 9Annie05-09-2016

Gastvrij vriendelijk " thuis "

Gasthof Bartlwirt, voor de tweede keer ons vakantieadres. Super genoten en je wordt gastvrij ontvangen en goed verzorgd door Gerard en Wilhelmine en niet te vergeten: oma Mia en opa Jan ( geweldig ) 's Avonds lekker relaxen op het terras of aan de bar. Seeboden is een eindje bergafwaarts maar is te doen. Kortom ..... TOPPIE !!

• 8Hagenaar08-08-2016

zeer gemoedelijke gastvriendelijke Gasthoff

zeer ruime kamer met leuk uitzicht, gezellige bar/ stube/ ontbijt/diner ruimte. Gerard en Wilhelmine zijn ontzettend Gastvrije eigenaren en niet te vergeten (mamma) Mia, die elke dag een bordje rauwkost bij het ontbijt voor mij klaar had. Elke dag werden we uitgezwaaid en `s avonds weer verwelkomd belangstellend naar hoe onze dag geweest was. De Gasthoff is wat hoger gelegen,maar zelfs dan zijn de eigenaren bereid je van A naar B te brengen als dat nodig is! Wij gaan zeker nog eens terug!!

• 9J. Truijen11-07-2016

zeer goed

Wij komen hier met vrienden al jaren achter elkaar en het is als of we thuis komen Fantastische sfeer en er wordt alles gedaan om het naar je zin te maken De ideale basis om uit te rusten of dag trips te maken naar Slovenië, Italië en alle mooie plekken van Oostenrijk

• 10Hans Teuwen11-07-2016

Super adres voor vakantie voor jong en oud.

Gasthof Bartlwirt is al jaren ons vast vakantie adres,en nog steeds niet uitgekeken daar,altijd wel wat te beleven in de omgeving. Ruime karakteristieke kamers. Lekker eten in het restaurant en een heeeeeeelll lekker pilsje drinken in de bar. Kortom we gaan zeker terug.

Pension Kärnten (+ appartement) info

Soort hotel