Appartement Haus Zwolle

Meer appartementinfo

119 reviews over Appartement Haus Zwolle

• 2017
    9Gillis en Jannie02-09-2017

Mooi appartement op een mooie plaats

Wij zijn voor de 9 keer in Haus Zwolle geweest om onze vakantie te vieren dus kan je wel begrijpen dat het daar goed is. Ook de nieuwe bewoners zijn vriendelijk en heel behulpzaam. Wij hebben altijd hetzelfde appartement met een geweldig mooi uitzicht op de Goldeck. Volgend jaar hopen we onze vakantie weer in Haus Zwolle te vieren.

• 8leo23-08-2017

mooie plek

De eigenaren zijn erg enthousiast en willen de gasten het naar de zin maken. De verse broodjes service is een uitkomst.

Leo en Peggy

• 10Familie Jacobs29-01-2017

Wij hebben een heerlijke skivakantie met onze kinderen gehad. Het appartement is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig uitzicht op de berg de Goldeck. Het skigebied is maar 10 minuten rijden en erg overzichtelijk. De kamers zijn erg groot en schoon. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. We komen zeker volgend jaar weer terug.

• Oude reviews

8Heidi22-08-2016

Geweldig!

Een hele mooie accommodatie met zeer betrokken Nederlandse eigenaars! De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Broodjesservice aanwezig, iedere ochtend heerlijke verse broodjes aan de deur gehaald door de eigenaar. Verder is er voldoende te beleven in de directe omgeving! Wij waren er 3 dagen, maar hadden ons nog prima langer kunnen vermaken. Voor ons was het de ideale tussenstop voor onze reis naar Kroatië! Een echte aanrader dus!!!!

• 10Joost Couzijn19-07-2016

Top locatie!!!

Geweldig pension met leuke eigenaren. Centrale lokatie. Veel te doen in de nabije omgeving.

• 9Fam. Van der Voorn10-08-2015

Ontspannen in Oostenrijk.

Ton en Ann zijn erg gastvrij en behulpzaam. Het was een erg ontspannen vakantie. In de omgeving is er zoveel te zien en te doen dat we zeker nog een keer terugkeren!

• 9Blok03-08-2015

Geweldige omgeving en prima verblijf

Prima appartement (A), zeer gastvrije eigenaren en een omgeving wat een geweldige uitvalsbasis is. Je kunt naar zoveel dingen en plaatsen. We zijn 10 dagen geweest maar konden ons nog makkelijk 10 dagen vermaken.

• 10geelhoed03-09-2014

Een fijne plaats voor de vakantie

Wij zijn voor de 6 keer in Haus Zwolle geweest dus dan kan je wel begrijpen dat het ons heel goed bevalt. Bij aankomst stond de koffie en gebak wat Ann zelf altijd bakt al klaar. Wij hebben een fijne vakantie gehad ondanks dat het weer niet was zoals we gewend zijn in Karinthië maar daar kan niemand wat aandoen, gelukkig kan je vanuit Haus Zwolle alle kanten op. Wij hopen dan ook dat we volgend jaar weer onze vakantie bij Ann en Ton kunnen doorbrengen.

• 9Familie van Hal14-08-2014

Warme ontvangst en een prima vakantie!

Voor ons een nieuwe uitdaging om na jaren kamperen in Frankrijk te kiezen voor een appartement in Oostenrijk. Ondanks de wisselvallige zomer, prima bevallen. Haus Zwolle is een mooie locatie met 5 appartementen van diverse grootte. Wij boekten appartement D, geen balkon, wel een eigen plekje in de heerlijke tuin. Alhoewel het appt van alle gemakken is voorzien, vonden wij het vrij klein voor ons gezin van 4 pers. Ton en Ann zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Een heerlijke taart voor de verjaardag van onze dochter, een mooie huifkarrit voor alle gezinnen achter Tons tractor, gecombineerd met picknick verzorgd door An. Onze dochters van 7 en 14 hebben het goed naar hun zin gehad, mede omdat er 3 andere NL gezinnen waren met kinderen. Ook de honden van Ton en Ann speelden graag mee. Dorpje met winkels en supermarkten op paar autominuten afstand. Prachtig meer, maar weinig strandjes met toegang hiertoe. Wij hebben veel gezien en gedaan met de KärntenCard, zeker een aanrader.

• 9Fam. Steenbergen 14-08-2014

Gastvrije plek

Ann en Ton doen er alles aan om de gasten zo goed mogelijk te ontvangen. Prima ligging om er op uit te gaan met de Karinthië Card.

Met oudere kinderen

13 tips over Appartement Haus Zwolle

• Wendy Jansen , 21-07-2013

Natuurlijk moet je naar de top van de goldeck met de gondels. Verder ontzettend veel leuke dingen te zien en te doen. Staat allemaal op de plattegrond van de wijde omgeving die in het appartement ligt.

• Maartje Mulder, 11-06-2013

Sagamondo Radentheim, en Bonsai museum Sprookjes bos in Trebessing

• g geelhoed, 28-08-2013

je kan er heerlijk wandelen en er zijn veel kabelbanen. met de kaernten card kan je overal naar toe als je het boekje doorbladerd weet je niet waar je eerst naar toe moet gaan

0 vragen over Appartement Haus Zwolle

Appartement info