Pension Haus AlpenRose

Pension
Pension Haus AlpenRose
8,7

1 review over Pension Haus AlpenRose in het Nederlands

Mooie lokatie en vriendelijke eigenaren.

Jacqueline
5-3-2009

Seeboden, een heerlijke vakantiebestemming. Vanuit dit verzorgde pension kun je heerlijke uitstapjes maken in de omgeving. Er is heel veel aanbod. Met de Kärntencard is dat ook heel voordelig (zie de site). Het pension ligt iets boven het centrum en het meer van Seeboden met een prachtig uitzicht.

De eigenaren, van italiaanse afkomst, zijn zeer vriendelijk en zorgen voor een gezellige sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus AlpenRose in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus AlpenRose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.