Hotel Gmeineck

11 reviews over Hotel Gmeineck

• 2019
    10Ellen van Wijk28-09-2019

fantastische locatie - Top kwaliteit & service

Twee dagen verbleven op deze prachtige, zeer rustige locatie in nabijheid van de Millstatter See. Prima uitvalbasis om de omgeving te verkennen. Gmeineck Bed & Breakfast levert top kwaliteit & service, is modern ingericht met oog voor detail (er is zelfs een goed gevulde koelkast waaruit je tegen betaling drankjes kunt pakken) , super schoon en heeft een prachtig aangelegde tuin om te relaxen en te genieten van het prachtige uitzicht. Parkeren op eigen terrein, restaurant in nabijheid. Door de enorme gastvrijheid en de liefde en passie die zij uitstralen, hebben de eigenaren Els & Erwin ervoor gezorgd dat Gemeineck Bed & Breakfast een fantastische locatie is om te verblijven voor kort- of lang verblijf. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Werner23-08-2018

Aanrader!!!

Wij zijn 10 dagen in Gmeineck geweest en hebben er een geweldige tijd gehad. Fijn appartement, goed ontbijt en eigenaren die alles doen om je tijd zo fijn mogelijk te maken. De B&B wordt elke dag door hun weer spic en span schoon gemaakt. Echt top. Als je nog foto's tegen komt van het zwembad dan kun je die wegklikken. Het is er niet meer en ipv daarvan is er tuin en terras gekomen. Het terras waar je trouwens lekker op kunt ontbijten terwijl de herten iets verderop uit de mais schieten. De ligging is lekker rustig en oploop afstand van Seeboden en het meer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Hillie10-10-2016

Perfecte locatie op doorreis naar Kroatie

Goede ontvangst, schitterende kamers. Schoon, goed ontbijt. Na een lange dag reizen, wilden we nog een avondmaaltijd nuttigen. Dat was bij het hotel niet mogelijk, maar de eigenaar verwees ons gelijk naar een eetgelegenheid op loopafstand. Daar vervolgens heerlijk gegeten. Onze dochter bleek later haar knuffel te zijn vergeten in het hotel. Toen ik een mailtje stuurde vanaf ons uiteindelijk vakantie adres, kreeg ik gelijk een bericht dat de knuffel was gevonden. Eenmaal terug in Nederland werd de knuffel naar ons opgestuurd. Over service gesproken! Als wij weer een adres voor een overnachting nodig hebben, hoeven wij niet meer te zoeken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9yoeri03-08-2016

toplocatie , een echte aanrader .

We hebben een zeer fijne vakantie gehad . Het Appartement was voorzien van alles dat nodig is . Het ligt dicht bij het stadje maar toch ver genoeg zodat het er zalig rustig is . Vriendelijk en behulpzame eigenaars die steeds klaar staan , zeker en vast topmensen . Alles was er hygiënisch en men kwam zelf vragen of we niks nodig hadden . Elke ochtend bij mooi weer ontbijten met zo een mooi uitzicht was een unieke ervaring . Gratis internet waar de kids gelukkig mee waren ( als ik dan echt moet muggenziften , kon dat iets sneller zijn .Maar dat kan ik niet want het is dan nog gratis ) .Prachtig zwembad , met ligweide , met zicht op het paradijs . Ik zou best onmiddellijk willen vertrekken .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Vlaanderen18-08-2015

gemoedelijke plek

Hotel ziet er schoon uit. Gastvrijheid is uitstekend. Ligging op de berg, mooi uitzicht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Peter en Joke van Olst04-08-2015

Wij komen zeker terug,fantastisch

Hotel Gmeineck is een geweldig hotel appartementen complex op een fantastische plek in Seeboden. Het super vriendelijke echtpaar Erik en Els doen er alles aan om het iedere gast naar de zin te maken. S morgens wordt het ontbijt persoonlijk aan tafel geserveerd door de eigenaren zelf op het overdekte terras waar men de hele dag door kan genieten van het uitzicht en van een koffie of drankje. Voor een goede warme maaltijd loopt u 500 meter naar boven waar u voor een redelijke prijs kan eten of naar het stadje Seeboden. Het app. waar wij verbleven was van alle gemakken voorzien en heel smaakvol ingericht. Kortom, dit was voor ons de 1e keer in deze gastvrije omgeving maar zeker niet de laatste keer. Het was helemaal top. Dank je wel Erik en Els.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Kitty07-01-2015

Super plek!

Hotel Gmeineck is een absolute aanrader. De hotel eigenaren zijn heel vriendelijk en ze doen hun best om je vakantie onvergetelijk te maken. Heerlijk ontbijt, persoonlijk geserveerd aan tafel, dus geen grote schranspartijen aan het buffet. Gewoon meer dan genoeg. S'avonds kan je in het dorp beneden goed eten tegen vriendelijke Oostenrijkse prijzen, of boven op de berg daar zit ook een prima restaurant. Wij verbleven in het appartement van het hotel en dat was ons ook prima bevallen. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt in je vakantie. Potten pannen bestek kopjes vaatwasser oven koffiezetapparaat waterkoker, en ook van alles voldoende. Aan de slaapkamer aangrenzend een balkon, met een mooi uitzicht! Zelfs bij - 10 krijg je daar een warm gevoel van. Goede bedden, schone badkamer, en een slaapbank met een apart matras.

Wij zijn geen hoteltypes maar dit hotel staat hoog bij ons aangeschreven.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 9H.A. ter Beest31-08-2014

Prima accommodatie dicht bij het meer

De Nederlandse eigenaren Els en Erwin stellen alles in het werk voor een heerlijk verblijf. De familie kamer die wij hadden was zeer ruim en super gerenoveerd. Het is een geweldige plek voor een heerlijke vakantie. Prima ontbijt en heerlijk zwembad. Bij mooi weer wordt het ontbijt geserveerd op het mooie overdekte terras waar je uiteraard ook overdag en s'avonds kunt genieten van een drankje. Een prima eetgelegenheid ligt op 500 meter lopen of in de plaats Seeboden zelf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Stefan14-08-2014

Voor een gastvrije vakantie !

Hotel wordt gerund door het Nederlands echtpaar Erwin en Els, daar zit ook meteen de pre van dit hotel. Ze zijn super vriendelijk en proberen hun gasten een fijne vakantie te verzorgen. Erwin is mij zelfs komen halen toen ik onverhoopt met een lekke MTB band stond !

Wij verbleven in een van hun appartementen, die van alle luxe zijn voorzien waaronder een vaatwasser, koelkast waterkoker etc.. , bovendien zijn de bedden van goede kwaliteit ( een goed vast 2 persoons bed en een goede slaapbank voor de kids )

Het zwembad heeft een opknapbeurt nodig, maar is wel schoon. Volgends de eigenaren is dit het volgende project.

Het ontbijt is goed, en wordt persoonlijk geserveerd door Erwin en Els.

Kortom een aanrader als je iets zoekt voor een leuke vakantie in en rond de millstatter see.

Note : Hotel ligt wel 100m hoger dan het dorp Seeboden, maar is goed te lopen via een leuk wandelpad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9j_dorp222-08-2013

Fantastische plek

Hotel Gmeineck am Milstattersee in Seeboden is een goed hotel. Het is ongeveer 1 km. buiten het dorp. Het dorp en de Milstattersee zijn per voet bereikbaar. De meeste kamers zijn gerenoveerd en ruim van opzet. De meeste met balkon. Het hotel beschikt over een zwembad met ligweide. Het zwembad wordt verwarmd door zonne-energie. Het ontbijt wordt bij goed weer buiten onder de veranda geserveerd. Niet in buffetvorm maar persoonlijk opgediend. Zo krijg je gelijk een goed contact met de zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Voor het avondeten hoef je niet ver van het hotel. Op een afstand van 500 m. is een goed restaurant waar je tegen betaalbare prijzen kunt eten. In de omgeving kun je prachtige wandelingen maken of op de Milstattersee een boottocht maken. De prijs kwaliteitsverhouding is o.k.

Gereisd met partner in augustus 2013

5 tips over Hotel Gmeineck

• Stefan, 14-08-2014 Rapporteren

Vraag de eigenaren om de Mittstatter see karte, en ga daarmee gratis naar de standbaden rond de see en rij zeker een keer de "maut" stasse op die in de buurt van het Hotel liggen ( ook gratis met de kaart )

Ga ook een keer een hausplatte eten in Obermillstat ( midden in het dorp ) bij Kirchenwirt !

• H.A. ter Beest, 31-08-2014 Rapporteren

Met de milstattersee kaart die je bij aankomst krijgt heb je gratis toegang bij oa. Het strandbad dat op slechts een paar minuten afstand ligt. De kaart heeft nog heel veel meer voordelen in de buurt.

• Kitty, 07-01-2015 Rapporteren

In de winter kan je volop skiën in Spital 10 min rijden, Katschberg 30 min rijden, Bad klein Kirchheim 40 min rijden. En boven op de berg kan je bij voldoende sneeuw ook nog rodelen. In de zomer de Millstatersee, zwemmen bij het hotel, mooie wandelgebieden, en de Gerlitzer en Grossglockner, liggen hier ook niet ver vandaan.

0 vragen over Hotel Gmeineck

Hotel Gmeineck info