Gasthof Gasthof Bartlwirt

Gasthof
Gasthof Gasthof Bartlwirt

16 tips over Gasthof Gasthof Bartlwirt

Alain Fisscher, 19-2-2015
Voor de lichtgevorderde en gevorderde skier is Katschberg echt een aanrader
wendela, 3-1-2015
Gasthof Bartlwirt heeft hele fijne familiekamers.
Gerry Herremans, 16-11-2014
Als motorrijder heb je veel mogelijkheden mooie streek om te verkennen bedankt Gerard en willemien voor ons leuk verblijf en zeker tot ziens grijs Miranda en gerry

Hanneke, 9-5-2014
Gerard en Wilhelmine geven iedere dag tips om in de omgeving mooie plekjes te bezoeken
Leo Marian en Donna Voogd, 29-12-2013
Er wordt gerookt in de stube, door de 'locals'. voor ons was dit geen probleem, t is maar dat je het weet. In Oostenrijk mag overal gerookt worden.
Frank Willems, 26-5-2013
Zorg dat je de Nockalmstrasse niet mist. Deze kun je meermaals rijden en nog blijft hij geweldig!

Barbara de Jong, 13-3-2013

Hopelijk wordt het roken in een bar binnenkort afgeschaft in Oostenrijk.

Het zwembad (korting Bartlwirt), rodelbaan(slee Bartlwirt).

Auto is onmisbaar gezien de afstand naar het dorp Seeboden, zeker met kleine kinderen. Wel een bushalte voor de deur.

Aldo en Marloes, 6-3-2013
In goldeck kunnen de kinderen gratis skiën. Huur een locker bij de lift voor je skies en zo, scheelt een hoop gedoe.
Vossen, 12-12-2012
Mooie motottochten in de omgeving.
ckorbee, 1-9-2012
Uitstapjes naar Klagenfurt (Minimundus), Villach en Lienz zeer goed mogelijk. Verder liggen de Millstätter See (5 min. met de auto of motor), Ossiacher See en Wörther See op steenworp afstand. Voor kinderen is er een Wildpark in de buurt en ook de Heidi Alm is een echte aanrader.