Gasthof Gasthof Bartlwirt

169 reviews over Gasthof Gasthof Bartlwirt in het Nederlands

Goed toeven daar ,een aanrader

Hans en Anita
15-8-2017

Bij aankomst had ik stukken met de motor en er werd meteen de volgende dag gebeld naar een motorgarage om ons verder te helpen.

Het is er goed van eten en drinken en 's avonds gezellig buurten met Gerard en Wilhelmine en de andere gasten.

Mooi om daar rond te toeren en te wandelen.

Een echte aanrader!!

Fantastisch. Een echt gevoel van vakantie!!

Thom & Judith Prevoo
8-1-2017

De warmte en gezelligheid van een B&B, de luxe van een hotel gecombineerd met het comfort van een appartement. Een echte aanrader om met kinderen naar toe te gaan. Een allergie, geen enkel probleem. Dankzij team Bartlwirt hebben wij super genoten van onze vakantie. Hier komen wij terug!!

Oude reviews (archief)

Geweldig, super gastvrij....

Edward, Anja, Bryan en Alicia
26-10-2016

We zijn van 16 augustus t/m 21 augustus te gast geweest bij Gerard en Wil.

We waren op doorreis naar Italie maar met een tussenstop bij Gasthof Bartlwirt. We hebben heerlijke dagen gehad in Oostenrijk. Gerard en Wil doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Ook de ouders van Gerard zijn er in de zomerperiode en winterperiode en waren heel aardig voor ons. We voelden ons meteen thuis.

Onze kinderen (10 en 12 jaar) hebben zich prima vermaakt. Zeer gastvrij, heerlijk eten. Leuke kamers met mooi uitzicht. Ook 's avonds was het zeer gezellig in de bar. Gerard heeft voor ons leuke dagtripjes uitgezocht.

Kortom een absolute aanrader. De kinderen vroegen al wanneer we weer naar Bartlwirt op vakantie gingen.

Geweldige vakantie van begin tot eind

mariska_suierveld
17-10-2016

Eind september voor de tweede keer naar Bartlwirt geweest. Vanaf het moment dat we binnenstapten tot het moment dat we weer naar huis gingen, was het top. Gerard en Wilhelmine zijn leuke mensen en erg gastvrij.

Iedere dag even vragen wat we gaan doen, om eventueel tips en het weerbericht door te geven. En bij terugkomst ook weer geïnteresseerd hoe onze dag was.

We hadden een mooie kamer met balkon, mooi uitzicht en prima bed en douche. Het ontbijt was uitgebreid en over het avondeten werd ook gecommuniceerd, er werd rekening gehouden met allergieën en voorkeuren. Al zijn wij niet de moeilijkste klanten, vonden we dat toch erg prettig.

Waar kom je nog een gasthof tegen waar de eigenaren je uitzwaaien als je weg gaat? Bartlwirt.

Geweldig!

Fam. van Winkel
5-9-2016

Bij Gasthof Bartlwirt kun je heerlijk vakantie vieren. Eigenaren Gerard en Wilhelmine en niet te vergeten opa Jan en oma Mia, doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Het eten is goed, kamers zijn schoon en ruim en in de omgeving is genoeg te beleven. Kortom een echte aanrader!

Gastvrij vriendelijk " thuis "

Annie
5-9-2016

Gasthof Bartlwirt, voor de tweede keer ons vakantieadres.

Super genoten en je wordt gastvrij ontvangen en goed verzorgd door Gerard en Wilhelmine en niet te vergeten: oma Mia en opa Jan ( geweldig )

's Avonds lekker relaxen op het terras of aan de bar.

Seeboden is een eindje bergafwaarts maar is te doen.

Kortom ..... TOPPIE !!

zeer ruime kamer met leuk uitzicht, gezellige bar/ stube/ ontbijt/diner ruimte.

Gerard en Wilhelmine zijn ontzettend Gastvrije eigenaren en niet te vergeten

(mamma) Mia, die elke dag een bordje rauwkost bij het ontbijt voor mij klaar had.

Elke dag werden we uitgezwaaid en `s avonds weer verwelkomd belangstellend naar hoe onze dag geweest was.

De Gasthoff is wat hoger gelegen,maar zelfs dan zijn de eigenaren bereid je van A naar B te brengen als dat nodig is!

Wij gaan zeker nog eens terug!!

zeer goed

J. Truijen
11-7-2016

Wij komen hier met vrienden al jaren achter elkaar en het is als of we thuis komen

Fantastische sfeer en er wordt alles gedaan om het naar je zin te maken

De ideale basis om uit te rusten of dag trips te maken naar Slovenië, Italië en alle mooie plekken van Oostenrijk

Super adres voor vakantie voor jong en oud.

Hans Teuwen
11-7-2016

Gasthof Bartlwirt is al jaren ons vast vakantie adres,en nog steeds niet uitgekeken daar,altijd wel wat te beleven in de omgeving.

Ruime karakteristieke kamers.

Lekker eten in het restaurant en een heeeeeeelll lekker pilsje drinken in de bar.

Kortom we gaan zeker terug.

Zeer gastvrij, gezellig, super omgeving

Richard Weiermans
11-7-2016

Hier weten ze dat je op vakantie bent, de uitbaters doen er alles aan om het naar je zin te maken. Erg gezellige kamers met balkon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gasthof Bartlwirt in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gasthof Bartlwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gasthof Bartlwirt scoort een 9 uit 10 op basis van 177 reviews.