Bed and Breakfast Familiengut Ertlhof

Laatste review

Prima familiehotel.

Maarten,
27-7-2018

1 nacht verbleven op doorreis naar Kroatie, vlakbei snelweg, prima verblijf in familiehotel. Mooie schone kamer, aparte slaapkamer met stapelbed voor de kinderen, lift aanwezig. Ontbijt, lunch, avondeten was prima. Mooi zwembad, leuke omgeving, op loop afstand van Millstätter See.

Kenmerken

2 reviews over Bed and Breakfast Familiengut Ertlhof in het Nederlands

Prima familiehotel.

Maarten,
27-7-2018

Familie Ertl heeft alles prima voor elkaar, groot en klein, bikers/motoren iedereen is welkom.

Zeer goede Keuken, mooie slaapkamers met kinderslaapplaats.

Zwembad en whirlpool buiten aanwezig.

In hotel geen lift aanwezig.

Met groep van 50 personen fijne tijd gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Familiengut Ertlhof in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Familiengut Ertlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.