Pension Ertl

Pension
Pension Ertl
8,3

10 reviews over Pension Ertl in het Nederlands

Zoals boven omschreven een aanrader.

Hub Mucher
8-8-2018

Bij Ertl is het net als thuis komen. We gaan al heel wat jaren naar Pension Ertl en iedere keer is het super. Ik kan eigenlijk geen minpunten aanhalen , echt niet. Super vriendelijke eigenaren , lekker ontbijt , mooie tuin , schone kamers en een prachtige omgeving. Seeboden ligt zeer centraal en je hebt talrijke uitstapjes in de buurt. Voor advies kun je altijd bij mevr. Ertl terecht. Eetgelegenheden zijn er ook genoeg. Samen gevat een echte aanrader.

Goed!

Marijke
22-9-2017

Op de website staat vermeld,dat de appartementen een balkon hebben.Dit klopt niet:appartement nr.2 heeft GEEN balkon.

De matrassen waren matig.

Goed, maar niet uitzonderljk!

Annie R.
21-8-2017

Locatie is uitstekend, ontbijt is prima.

Kamers zijn gedateerd en aan de kleine kant. De badkamer is gerenoveerd, maar ook aan de kleine kant.

Gemeenschappelijke ruimte, "de hal" is ongezellig.

De grootste afknapper kwam echter, toen ik na het plaatsen van eenzelfde recensie op de website van de touroperator werd gebeld door uitbaatster mevr. Carola, die mij vertelde zeer teleurgesteld te zijn over mijn recensie. Ze had gedacht dat wij" sehr nette leute" waren.......Dus niet, volgens haar.

Hierover was ik nu weer teleurgesteld.......

Schoon pension

Han
24-8-2016

Het pension is schoon, kamers eenvoudig maar netjes. Prima ontbijt en een ruime tuin om te zonnen. Het strandje van zakenpartner ligt op ca. 300meter. Zeer netjes en diverse watersportactiviteiten zijn mogelijk. Vanuit het pension is fietsverhuur te boeken elders in het dorp. Minpunt is zeker het diner. We hadden halfpension geboekt en het avondeten was aan de andere kant van het dorp, dus niet in het pension.Zeer karig en bijgeleverde salade bij elke maaltijd bestond uit zes blaadjes sla met aanmaaksaus. Hoofdgerecht zonder groente; veelal rijst, noedels met vlees. Vergeleken met betalende gasten waar veel andere gerechten voorbij kwamen was dit een afgang. Bij een rustdag waren we genoodzaakt naar de plaatselijke chinees uit te wijken . Al met al geen representatieve vergelijking met eerdere ervaringen elders in het land. Jammer, het zou wijs zijn deze optie bij boeking te laten vervallen.

Uitstekend

Rob
24-6-2016

Er ontbreekt je niets bij pension Ertl. Wij hadden een halfpension geboekt. Ontbijt is prima verzorgd, de vrouw des huizes, Annemarie Ertl doet er echt alles aan om het je naar wens te maken. Al praat ze als een waterval, maar super vriendelijk.

Diner bij hotel Ertelhof zit er al een jaar niet meer bij de reisorganisaties geven dit dus nog steeds onjuist aan. Het avondeten is uitbesteed aan ander gasthoff. Niet naast of tegenover Ertl maar andere kant van het dorp. Toch ff 10 minuutjes lopen. Prima eten hoor, voorgerecht en keuze uit 2 hoofdgerechten. Zeer vriendelijke tent. Maar...men heeft op maandag rustdag dus moet je op zoek naar ander adres voor je avondeten en wel op eigen kosten. Dit wordt dus niet door reisorganisaties erkend. Dit hebben wij duidelijk aangeven in mail en antwoordformulier bij thuiskomst. Maar nog steeds geen respons. Ondanks het halfpension hebben we dus 2 keer het diner ergens anders moeten nuttigen. Ik vraag niet om geld maar wel om duidelijk info.

Fantastische plek

Adri Koppenaal
30-6-2015

Pension ERTL is een fijn pension om te logeren. De ontvangst is zeer vriendelijk en je krijgt goede informatie over de mogelijkheden in de omgeving. De kamers zijn prachtig gerenoveerd en zijn schoon en prima onderhouden. Het ontbijt is goed en ruim voldoende. Het diner in ERTLHOF is ook uitstekend.

De prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Geweldig!!

HallieHallo
3-11-2013

Wij hebben afgelopen september met 2-en 1,5 week hier verbleven, en in 1 woord geweldig!

Fam. Ertl, met name mw. is ongelooflijk gastvrij en doet alles om het naar de zin te maken. Niet is te veel en je kunt of elk vlak om advies vragen.

Touroperator had een fout gemaakt met de boeking, het pension heeft hier voor eigen rekening een gratis ontbijt voor ons voor gegeven.

Het ontbijt is ruim voldoende met elke ochtend de vraag hoe je het eitje wenst, koffie of thee en anders nog iets.

Wij hadden het ruimste appartement met mooi uitzicht op de bergen.

Appartement is goed onderhouden, meubels simpel maar ruime voldoende en zeer goed schoon.

kortom een Top locatie!!

Sehr gut geführtes Haus

Alfred Knor
25-6-2013

Zimmer neu renoviert,Bad schon etwas älter aber sehr sauber,die Lage an der Hauptstr.stört vom Fahrzeuglärm her kaum,Preis-Leistungsverhältniss sehr gut,Frühstück in Bufettform wobei jeden Tag nachgefragt wurde ob man noch zusätzliche Wünsche hat,Familie * ist wirklich um den Gast bemüht

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.

Absoluut een aanrader!

Chantal
10-8-2010

Wij hebben in juli 2010 een week gelogeerd in pension Ertl. Een erg net pension met schone kamers en een uitgebreid ontbijt. Erg vriendelijke eigenaar. Het pension ligt erg centraal, restaurant aan de overkant van de straat en supermarkt op 5 minuten loopafstand. Het meer is ook op loopafstand en je krijgt bij de kamer een pasje waarmee je gratis toegang krijgt tot het meer, zwembaden en bepaalde tolwegen. Onze kamer had geen balkon, maar er zijn wel kamers met balkon. Absoluut een aanrader en wij gaan er zeker naar terug.

keurig appartement, zeer gastvrij

Sjaak en Marjo
26-7-2009

Nette kamers, groot balkon, voldoende ruimte.

Zeer vriendelijke gastvrouw, houdt alles in de gaten. Broodjesservice was erg aangenaam: 's morgens hingen de verse bestelde broodjes aan de deur.

vanaf het balkon wel wat verkeersgeluiden, maar op de kamer is hier niets van te horen.

Overdekte parkeergarage, zeer grote tuin met ligstoelen.

Schoonmaakster was elke ochtend aanwezig, je kon aangeven of ze de kamer moest stofzuigen of linnen vervangen, anders werd je niet gestoord.

op loopafstand van het meer en diverse restaurants.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ertl in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ertl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Ertl scoort een 8.33 uit 10 op basis van 10 reviews.