Hotel Bellevue

• Sauna

29 reviews over Hotel Bellevue

• 9Wendy04-09-2015

Erg leuk!

Erg mooi en rustig hotel. Uitzicht op de Millstättersee is ook prachtig. Onze hotelkamer keek op de Millstättersee uit. Het hotel is wel erg verouderd maar heeft zijn charme. Als het goed is renoveren ze elke keer weer een beetje. Wel zijn de kamers erg netjes en schoon. De housekeeping maakt er een leuk dingetje van om je kussens en dekens elke keer anders decoratief neer te leggen. Het eten was ook goed te doen. Elke dag iets anders, vis, vlees, of vegetarisch. Je kon gewoon kiezen. Het ontbijt is enorm uitgebreid. Drie verschilende soorten kaas, stuk of 5 jamsoorten, yoghurt, broodjes, veel verschillende cornflakes. Fantastisch! Minpuntje waren de wespen. We konden niet buiten zitten met een drankje of werden al lastiggevallen door die krengen. Ik hoop hier zeker ooit nog terug te komen. Wel hoop ik dat ze dan niet weer fouten maken in onze reservering. Werd wel snel opgelost gelukkig!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Sophie22-09-2013

Om nog eens naar toe te gaan

Wij hebben ons huisdier mee genomen , en was geen enkel probleem.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9tim jodts26-08-2012

uitmuntende prijs-kwaliteit-aanrader!

geboekt bij touroperator, waren beetje bang aangezien niet zo hoge score, alles heeft onze verwachtingen overtroffen! vriendelijk, lekker eten, terras waar men ontbijt-dinner nemen kan. een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 4Frank Lammers22-08-2011

hotel spinnenweb

Welliswaar voor één nachtje geboekt vanwege doorreis naar Kroatie. Prijsverhouding is volledig zoek. Kamer was oud en vies. Badkamer sterk verouderd, douchekop was defect. Spinnenwebben all over the place!!

Eten was bijzonder matig en weinig. Lijkt wel zo uit de gaarkeuken afkomstig! Ontbijt was ook niet veel beter. Niks ambachtelijk kunnen vinden.

Zwembad was volledig gevuld met op hol geslagen kinderen. Bar lijkt wel afkomstig uit een versleten jaren 70 film....

Nee dit nooit weer!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6JJLF28-07-2011

Stek verouderd hotel

Wij zaten in kamer 508, was voor 2-4 personen. Met 2 oudere kinderen (13+16) veel te klein. Geen plaats voor stoelen! Badkamer sterk verouderd en veel te klein. Kamer aan achterzijde zonder balkon, al vroeg veel lawaai (ligt in woonwijkje aan doorgaande weg) en door leveranciers. Eten was prima, maar niet bijzonder. Prijs/kwaliteit o.i. te duur. Zullen er niet nog een keer heen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9j.tapper08-02-2011

topbestemming

Ben hier 2 keer geweest. Met name de kamers aan de meerkant zijn heel goed, ruim, mooi uitzicht over het meer. Je hoeft voor deze kamers maar ietsje meer te betalen, maar dan heb je ook wat. Buiten is een mooi groot terras. Er is een zwembad, biljard en je kunt er darten. Het eten is er goed zowel 's-morgens als 's-avonds. Je hebt gratis de beschikking over de Karintiecard, hiermee kun je naar allerlei attracties in de buurt tegen fors gereduceerd tarief. Het ligt mooi centraal, zodat uitstapjes makkelijk te maken zijn. Al met al een aanrader. Ik ben zelf al in ongeveer 20 hotels geweest in meerdere landen, maar it hotel springt er in mijn ogen in positieve zin uit.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 6Wijnands11-08-2010

Mooie ligging,hotel wat sterk verouderd is.

Mooie ligging. Service matig. Sommige personeelsleden waren aardig en behulpzaam , andere alleen aardig. Wisten niets of verwezen naar bijv. vvv Eten matig.Kamer verouderd. Kinderkamer onder de maat. Alleen wat spulletjes voor kleine kinderen. Speelkamer was verouderd, apparaten stuk of op slot. Prijs/kwaliteitsverhouding is niet goed. Wij zijn mede ivm slechte weer weggegaan en gaan er zeker niet meer naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Kees Starreveld11-06-2010

Geweldig!

Wij verheugen ons om in augustus wederom onze vakantie in hotel Bellevue te mogen vieren. Het is ons vorig jaar ontzettend goed bevallen. Het is een zeer kindvriendelijk hotel, schoon, lekker eten, en een fantastische ligging. Er is met de Karinthië card ook heel veel te beleven (aanrader).We zijn de dagen al aan het aftellen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Erik Assen28-02-2010

Super hotel

Ik ben in hotel Bellevue geweest in juni 2007 en 2008. Heb er een super vakantie gehad. De kamers zijn goed verzorgd met uitzicht op de Millstattersee. Het eten is goed en de bediening is zeer vriendelijk. Ga er graag nog eens heen. PS ik heb een Hyves-pagina gemaakt voor dit mooie hotel in Karinthie. hotel-bellevue.hyves.nl

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8fam duisters30-08-2009

mooi en leuk hotel

Zijn net terug van 2 weken bellevue!! hebben het er erg fijn gehad alleen jammer dat er haast geen nederlanders meer waren het was er voor 80% italiaans. Het eten was erg goed was elke dag zeer uitgebreid met een italiaans tintje jammer dat er geen enkele keer een snitzel op het menu stond voor de kids is er iedere dag een buffet. Onze kamer was mooi maar klein(zonder balkon) jammer was dat de douchedeur in de slaapkamer zit niet erg handig als je er ook slaapt met twee kinderen. Maar het was er schoon en netjes. Thomas (ober) is erg leuk met de kinderen ze kregen zelfs een gratis ijsje toen we naar huis gingen. De ligging is niet ideaal al je slecht ter been bent je moet best een stukje klimmen voordat je er bent. Het meer ligt ook dichtbij en je krijgt iedere dag een gratis toegangkaartje daarvoor. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in Bellevue!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Hotel Bellevue info