Hotel Australia

4 reviews over Hotel Australia in het Nederlands

leuk kleinschalig hotel

ylze
27-8-2012

Wij zijn 14 dagen in hotel australia geweest en hebben het er prima naar ons zin gehad. Het is een klein hotel bovenop de berg met een prachtig uitzicht. Het enige nadeel is dat je echt met de auto naar het dorpje en naar het strand moet, het is niet ver lopen maar in de hitte die wij hadden was het toch echt te stijl dus te zwaar om te lopen. Het hotel heeft ook een fijn zwembadje wat wij een plus punt vinden. Het eten is prima maar verwacht geen luxe. De mensen van het familiehotel zijn super aardig en behulpzaam ze willen alles voor je doen om het je naar de zin te maken. In de omgeving is ontzettend veel te doen voor jong en oud je kunt er makkelijk 14 dagen wezen zonder je te vervelen. Kortom wij hebben er een leuke en warme vakantie gehad en wij zullen het anderen zeker aanbevelen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Gemoedelijk

Backpackguru
20-11-2011

Rustig en mooi gelegen hotel. Doet wat ouwbollig, maar knus aan. Zeker z'n geld waard.

Gereisd Met vrienden in januari 2002

Redelijk hotel

Minny
18-9-2011

Het hotel staat een eindje uit het centrum en van de Milstatter Zee, net iets te ver om te lopen, omdat de weg redelijk omhoog gaat is het een behoorlijke klim. Het (kleine) hotel is redelijk, doet wat ouderwets aan, naar mijn idee een 2 sterren accommodatie. De kamer is redelijk, wel gehorig en ruim balkon. Piepklein toilet, en een soort open badkamer met douchecabine. Het is gemoedelijk. Wel is het handig om hier Duits te praten, want Engels praten doen ze hier niet. Het heeft een zonnige tuin met ligstoelen en klein zwembad, hier kan je de stilte nog 'horen'. Het ontbijt is redelijk. Wil je tijdens het diner nog soep hebben, kom dan om 18.00, als we half 7 kwamen, was er al 1 soort soep op, deze werd niet meer bijgevuld, meerdere keren gehad. Eten vrij eenvoudig, kan beter naar mijn idee. 2 x per week eet je samen met alle gasten aan 1 lange tafel, je moet er van houden... Eet je vegatarisch, wil je wat meer luxe, of spreek je geen Duits, dan zou ik een ander hotel zoeken.

Gereisd Met partner in september 2011

uniek

maria baetens
18-7-2009

hotel is als of je thuis komt zo gemoedelijk men doet alle moeite om de mensen samen te brengen en zo plezier te maken. ik kom er al 13 jaar en ga alle jaren terug. Eten is ook heel goed. De netheid is ook heel goed en de begeleiding bij uitstappen die je wil maken zijn heel goed.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Australia in Seeboden am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Australia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.