Pension Waldpension Schiefling am See

PensionWeer vandaag23°17°
Pension Waldpension Schiefling am See
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Waldpension Schiefling am See voor je op een rij gezet:

4 reviews over Pension Waldpension Schiefling am See in het Nederlands

Uitstekend

Nico en Truus
25-9-2017

Uitstekend verzorgd.prima ontbijt.

Hier kom ik terug!

Nanda Davidse
7-1-2017

Waldpension Schiefling am See is een mooi Oostenrijks pension, schitterend gelegen vlakbij de Worthersee. Hele gastvrije en vriendelijke eigenaren. En de omgeving is geweldig. We zijn al eerder in de zomer gewed est en dit keer was ook de winter vakantie heel geslaagd. Diverse skigebieden in de buurt en in de omgeving zijn mooie winterwandeling en te maken.

Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer die vrijwel altijd aanwezig zijn om je te woord te staan. Schone nette kamers en de gratis wortherseekaart maken het verblijf compleet.

Geweldig!

N. Davidse
26-1-2016

Mooi gelegen, rustig. Hele vriendelijke gastheer en gastvrouw. Heerlijk, uitgebreid ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Waldpension Schiefling am See in Schiefling am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Waldpension Schiefling am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Waldpension Schiefling am See scoort een 8.76 uit 10 op basis van 4 reviews.