Camping Pirkdorfer See

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Camping Pirkdorfer See
9,1

58 reviews over Camping Pirkdorfer See in het Nederlands

ik zou er wel willen wonen

fam.rossum
10-8-2018

echt super leuk groot meer waar je kon zwemmen en varen met waterfietsenen een hee groot glijbaan in het water, en de caming zelf ook heel leuk leuk restaurant enzo

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Topvakantie

Annelies
6-9-2016

Heerlijke vakantie gehad aan Pirkdorfersee. Caravan eenvoudig, maar compleet, met een ruime veranda. Prima sanitair. Goed, betaalbaar restaurant op de camping en een heerlijk meer. Zowel onze pubers als de jongere kinderen hebben het prima naar hun zin gehad. Voldoende animatie op de camping en een prima sfeer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Precies wat we zochten

Fam Quik
1-7-2016

Super gezellige camping waar we voor de 4de keer naar toegaan.de sfeer is top. Het sanitair ziet er keurig en schoon uit. De kinderen vermaken zich prima met het animatie team. De caravans zijn niet groot ,maar dankzij de veranda groot genoeg voor een gezin met kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Zeker de moeite waard....

Christine
8-6-2016

Afgelopen meivakantie hebben we weer een ruim een week kunnen genieten op deze camping, in een prachtige omgeving. De stacaravan is niet super luxe, maar prima om je vakantie in door te brengen. Sanitair is schoon! Ook is het een prima plek om je kinderen te laten spelen! Kortom zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Gezellige camping, mooie omgeving

Johan
7-6-2016

Leuke vakantie gehad. Sfeer op camping was uitstekend. Caravans zijn eenvoudig, maar alles is aanwezig. Sanitair is goed en schoon. Goede uitvalbasis voor o.a. tripjes naar Slovenië, bijv. bij het plaatsje Jazersko is een mooie vallei. Veel mogelijkheden om in de buurt betaalbaar uit eten te gaan.

Heel fijne vakantiestemming!

Groenewegen
7-6-2016

Erg fijne camping! Zijn er nu 3x geweest en het bevalt ons goed! Bij de camping is een meer waar je lekker kan zwemmen en kanoën. Daarnaast heb ik zelden zulke goede douches meegemaakt op een camping. Voor kinderen is er een fijn animatieteam waardoor de kids beziggehouden worden. De camping zelf ziet er ook heel netjes uit. Caravans zijn schoon en worden goed onderhouden! De omgeving is prachtig, we hebben veel kunnen wandelen! In de gastengids staat goede informatie en leuke uitstapjes.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Grote afstand, primitief onderkomen

Martha
2-1-2016

Voor de kinderen was er genoeg te doen, overdag moet je er op uit en dan is het nog vrij ver rijden, om leuke dingen te bezoeken. De dichtst bijzijnde kabelbaan was wel de moeite waard. En 's avonds is het gezellig op de camping. De caravan zelf vonden wij erg tegenvallen. We zijn waarschijnlijk geen camping mensen. Het sanitair en de wasmachines zijn goed geregeld. Het restaurant vonden wij minder als voorgesteld. De directe omgeving mist het lieflijke van Oostenrijk, maar er zijn wel verschillende wandelroutes. Voor ons is het de 1e keer en niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Leuk hotel voor mensen die vd camping houden.

van der Hoek
5-8-2015

De kamers van het hotel liggen boven het restaurant. Schoone kamers. Je hebt hier geen last van geluid. Wel van veel wespen. De mensen zijn erg vriendelijk.Je moet wel echt van het camping leven houden om hier te slapen/eten. Het eten is erg goed! Animatie is er ook elke dag. Voor kinderen is de speeltuin fijn en het meer voor iedereen om te zwemmen of vissen. Er beginnen wandel wegen bij de camping. Je kan er ook prima fietsen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top camping!

Elize
29-7-2015

Top camping met heel vriendelijk oersoneel, restaurant goed, kaart is klein maar daarom het eten erg goed!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Mooi weer

herman
28-7-2015

Camping goed maar er is een of andere sekte neergestreken die denken dat ze alles kunnen maken slopen de boel en laten heel veel troep achter bij het meer Wordt niets opgeruimd en als je er wat van zegt staan ze je aan te kijken of ze het in keulen horen donder van waar bemoei je je mee gister een tafeltennis tafel gesloopt Als je smiddags even wil douchen zijn ze allemaal bezet Door gillende koters en ze hebben er wat .gemiddeld 5 per caravan. En ze staan zo n 2 uur onder de douche en gillen dat die krengen doen horen en zien vergaat je en er wordt totaal geen kontrollen op gehouden nee es vacante flink achteruitgegaan ......ik niet meer .

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Overige servicesKluis, Wasserette

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pirkdorfer See in Sankt Michael ob Bleiburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pirkdorfer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.