Reviews over Sankt Michael ob Bleiburg

ik zou er wel willen wonen

fam.rossum,
    10-8-2018

echt super leuk groot meer waar je kon zwemmen en varen met waterfietsenen een hee groot glijbaan in het water, en de caming zelf ook heel leuk leuk restaurant enzo

Topvakantie

Annelies,
    6-9-2016

Heerlijke vakantie gehad aan Pirkdorfersee. Caravan eenvoudig, maar compleet, met een ruime veranda. Prima sanitair. Goed, betaalbaar restaurant op de camping en een heerlijk meer. Zowel onze pubers als de jongere kinderen hebben het prima naar hun zin gehad. Voldoende animatie op de camping en een prima sfeer!

Precies wat we zochten

Fam Quik,
    1-7-2016

Super gezellige camping waar we voor de 4de keer naar toegaan.de sfeer is top. Het sanitair ziet er keurig en schoon uit.

De kinderen vermaken zich prima met het animatie team. De caravans zijn niet groot ,maar dankzij de veranda groot genoeg voor een gezin met kinderen.

Zeker de moeite waard....

Christine,
    8-6-2016

Afgelopen meivakantie hebben we weer een ruim een week kunnen genieten op deze camping, in een prachtige omgeving. De stacaravan is niet super luxe, maar prima om je vakantie in door te brengen. Sanitair is schoon! Ook is het een prima plek om je kinderen te laten spelen!

Kortom zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

Gezellige camping, mooie omgeving

Johan,
    7-6-2016

Leuke vakantie gehad. Sfeer op camping was uitstekend.

Caravans zijn eenvoudig, maar alles is aanwezig. Sanitair is goed en schoon.

Goede uitvalbasis voor o.a. tripjes naar Slovenië, bijv. bij het plaatsje Jazersko is een mooie vallei. Veel mogelijkheden om in de buurt betaalbaar uit eten te gaan.