Camping Drau Markt Sachsenburg

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping Drau Markt Sachsenburg

• 9Bianca Bierings15-07-2017

Mooie rustige camping met super schoon sanitair

Mooie rustige gemeente camping met op 5 min lopen een prachtig zwembad met gratis toegang op vertoon camping pas. Super schoon sanitair. Voor de allerkleinste een klein speeltuintje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9JRB21-08-2016

Aangenaam verrast

Deze camping is een pareltje in Karinthie. Overzichtelijk van opgezet en zeer ruime plekken (wij hadden 130 M2) voor 182 euro per week in het hoogseizoen. Waar vind je dat nog ? De sfeer is zeer gemoedelijk,kampeerders helpen elkaar waar nodig. Door de centrale ligging kun je alle kanten op. Wij hebben gebruik gemaakt van een Karnten Card. Er kan gratis gebruik worden gemaakt van het zwembed iets verderop. Het is duidelijk te zien en te merken dat er veel tijd en energie word gestoken in onderhoud en schoonmaak. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en konden altijd met onze vragen bij de dames terecht. Ook wij hebben bij café lampersberge gegeten; de beroemde rucksack. Een echter aanrader. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad waar we met heel plezier op terugkijken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9BK17-08-2016

Mooie camping centraal gelegen in Karintië.

De draucamping is een mooi aangelegde camping waar veel gasten terug komen. Wij waren er dit jaar voor de 2e keer. Bijzonder schoon toiletgebouw. Christina en Bertina doen er alles aan om het overal netjes te maken en te houden. 2016 een prijsverhoging doorgevoerd. Kinderen tot 15 nu €7,00 is in onze ogen te veel voor wat de camping (niet) bied. Goede uitvalsbasis voor vele activiteiten die Karintië te bieden heeft, waardoor de camping overdag leeg loopt. In het dorp (café lampersberge) is een goede eetgelegenheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Stel30-07-2015

Nette camping

Een gemeente camping waar verder niets bij zit. Sanitair super schoon. Hoog 50+ gehalte waaronder veel vaste gasten en ons kent ons. Plekken zeer groot en netjes. Maar voor gezelligheid hoef je hier niet te komen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Sandra130-07-2014

Nette camping aan stadsmuur van Sachsenburg

Camping waar in het hoogseizoen zonder reserveren nog plaats is. 90% was Nederlands, maar weinig gezinnen met kinderen. Er is een speeltuintje dat alleen geschikt is voor de allerkleinsten. Er is maar 2 uur per dag iemand in het kantoortje. Er hangt een plattegrond welke plaatsen beschikbaar zijn, en op de plaats zelf staat ook aangegeven of hij gereserveerd is. Het sanitair is prima, gratis warm water. Het dorp met winkel en eetgelegenheid is op loopafstand, het zwembad ligt wel buiten het dorp en is per auto of fiets bereikbaar. Het is een mooi erlebnisbad dat gratis is voor de campinggasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Thea en Peter van der Coelen31-08-2013

Mooie plek

Heerlijke rustige camping, grote plaatsen, schoon sanitair. Komt trein achter langs, maar na een dag hoor je die niet meer. Mooi vrij uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Es'12-08-2013

Prima Camping

Wij zijn hier 1 dag geweest, voor onze doorreis naar kroatie. Camping was toen eind juli 95% bezet door Nederlanders. Rustige camping, nette sanitair, ruime plekken. Helaas geen plaats voor verkoeling, bijv een zwembad. De rivier stroomt veel te snel om in te kunnen zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8kvdhimst27-07-2013

fraai aangelegde camping naast de rivier de drau

deze drau camping is door ons bezocht in begin juni. naast de fraaie ligging, grote plaatsen en het schone sanitair leent deze camping zich goed voor uitstapjes met de fiets en auto. In de directe omgeving voldoende supermarkten en restaurants. de gemoedelijke eigenares is niet altijd aanwezig en een plaatsje zoeken mag ook zonder haar. prijs kwaliteit verhouding is meer dan voldoende oftewel veel voor weinig

Gereisd met partner in juni 2013

• 9dorien6015-07-2011

Mooie schone camping

Prima nette en schone camping vooral voor volwassenen. Voor hele kleintjes is er een glijbaan en een paar wipkippen en een fonteintje. Grotere kinderen kunnen boven op de zolder tafeltennis spelen en elkaar ontmoeten. Er is geen zwembad maar je krijgt wel een vrijkaart voor het zwembad van Sachsenburg wat erg mooi is maar 10 minuten bergopwaarts lopen is. ( je kunt er ook met de auto naar toe) Het toiletgebouw wordt elke dag keurig schoongemaakt. Omdat je niet met buitenschoeisel in de doucheruimte mag komen is dit gedeelte dan ook erg schoon. Het chemisch toilet is maar een paar ur per dag open als de beheerster van de camping kantoortijden heeft. Even op letten dus. De plaatsen zijn ruim en een aanrader is om een plek met boom te zoeken tegen de hitte. Het dorpje zelf is niet veel wel een goede supermarkt met lekker brood en een paar eettenten waar je goed kunt toeven. Je loopt hier in 2 minuten naar toe vanaf de camping. In de rivier kun je niet zwemmen die stroomt veel te hard

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Jan Witting11-08-2010

Mooi gelegen camping,met goed sanitair

Mooi centraal gelegen camping,is over het algemeen zeer rustig. Alleen er gaat wel een trein langs en de eerste gaat al om 5 uur s'morgens.En de rest van de dag soms wel vier in een uur.(het went wel) En de beiaardier is ook vroeg wakker die gaat om 6 uur de klokken al luiden. Het zwembad is niet direct bij de camping maar ongeveer een kwartier bergopwaarts lopen. Afgezien van deze ongemakjes is het een prima camping. Als je voor het sanitair gaat ,dan is dit een echte aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010