Reviews over Rosegg

Goed pension, maar matig diner en slecht personeel

Frank,
    21-8-2013

Dit is meer een pension dan een hotel. Kamer die we hadden was ruim genoeg voor ons gezin van 5 personen.

Zwembadje is niet groot, niet spectaculair, voor zover merkbaar ook niet verwarmd, maar wel schoon en netjes.

Locatie is wat afgelegen, dus niet op loopafstand van een meer of wanderroute.

Ontbijt is goed en uitgebreid, precies wat je in Oostenrijk mag verwachten.

Avondeten is niet goed. Schnitzel met friet is te eten, verwacht niks meer. Pizza komt uit de diepvries, spaghetti bolognese werd door de kinderen niet eetbaar geacht (en ik geef ze geen ongelijk).

Grootste tekortkoming aan Drauhof is dat afgezien van beide eigenaren al het personeel totaal niet geschikt is voor hun werk. Ze zijn onhandig, niet attent, ongeduldig, luisteren niet. In het restaurant lijkt er totaal geen systeem te zitten en lijken er geen afspraken te zijn over wie wat doet en hoe bestellingen worden afgehandeld. Dus gaat er van alles mis bij de bestellingen en is het erg moeilijk iemand aan te spreken.