Appartement Speckalm

8,9

• Ligging t.o.v. pistes10,0

2 tips over Appartement Speckalm

Lydia, 19-1-2017
Speckalm zit precies in het midden van het bergdorpje. Schuin tegenover onder hotel Katschberghof zit een supermarkt, beneden in St Michael een Lidl/Aldi achtige winkel. Overigens kun je in de speckalm elke ochtend verse broodjes aan de deur geleverd krijgen!
Lydia, 19-1-2017
Eten kun je heerlijk in de naast gelegen restaurantjes: Wilderer Alm (echte skihut), Laerchenstadl, Stamperl of in de Ainkehr. Kan ook nog bovenop de Aineck in het Adlersnest. Is echte en beleving, maar alleen als de liften het nog doen (de lift naar de top van de Aineck kun je ook als voetganger nemen: wel koud dus dik aankleden).