Appartement Speckalm

Aanrader

Iwan
2-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zaten in nr. 9 Edelweis. Locatie is top. Heel centraal. Schoon en vriendelijke mensen. We misten echter een bank / zithoek en één slaapkamer had geen (echt) raam waardoor de kamer niet kon ventileren en de slaapruimte in de vide is niet geschikt voor kleine kinderen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Bijzonder, waar vindt je het nog. een top ski gebied voor het gezin in een sneeuwzeker gebied. Ik zeg, als iedereen nu lekker naar westendorf, flachau etc blijft gaan ga ik zeker lekker hierheen. weinig drukte bij de lift, alles direct bij de hand.... moet je wel wat verder rijden (vanaf Utrecht 1050 KM) maar dan heb je ook wat. apparatementen liggen op de berg in het centrum van het dorp. skieen van s'ochtend vroeg tot s'avonds laat direct aan de deur. mooi compleet appartement met alles erop en er aan. Ik heb alweer geboekt voor 2018.

gr

Edwin

2 x in 2016! Super!

Lydia
19-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is perfect: Speckalm is super om te verblijven. Mooie en grote appartementen, verse broodjes, bedden opgemaakt en handdoeken liggen klaar. Ligging is midden in het gezellige bergdorpje, auto op eigen parkeerplaats, tegenover kleine supermarkt en naast skischolen, gezellige apresski, skiverhuur en winkels. Bovendien ski je vanuit het appartement zo de piste op. Erg leuk voor kinderen tot ca 16 jaar. Onze kinderen hebben hier leren skiën en vonden het na 5 jaar zo leuk dat we in 2016 ook in augustus nog een keer zijn geweest. Ook dan veel te doen: pistes omgebouwd tot rodelbaan, kartbaan, klimbos, speel/doe bos, paardrijden etc. We tellen af naar februari 2017 en hebben 2018 al geboekt!

Heerlijk voor wintersport vakantie

sandor_1
27-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal gelegen, midden tussen de pistes, midden tussen alle faciliteiten. Lekker ruime, echt Oostenrijkse appartementen, van alle gemakken voorzien. Netjes, schoon, niets op aan te merken.

Super wintersportverblijf !!!

anki
28-2-2010

Schitterende lokatie midden op de skipiste met alles om je heen zoals liften winkels restaurants en aprésski. Appartement is erg ruim goede bedden en echt Oostenrijkse gezelligheid straalt het uit. Voor ons was het samen met fam en vrienden een topvakantie met verse sneeuw en zon.

Goede ligging

Familie den Otter
24-9-2009

Wij zijn geweest in de voorjaarsvakantie en hebben voor aankomend jaar weer geboekt. Je kunt bij goede sneeuw skieën tot je appartement. De ski-school paadje naar beneden...Tussen de middag, als de kinderen vrij zijn (2 uur) dan kun je in je app. eten.

De arrensleetocht by night is ontzettend leuk en het nachtskieën ook. Je zit dicht bij het vertier.

Mooi appartement midden in de bergen

fam meerbeek
25-8-2009

Heel apart, een normaal zeer goed appartement midden in de bergen op 1650 meter. direct vanuit je deur wandelen in de frisse natuur. geen rompslomp met zoeken naar een mooi stukje natuur, nee... opstaan en gaan. er zijn ook genoeg hotels maar een appartement geeft je net even wat meer vrijheid. Wij hadden de 3 slaapkamers, 1 woonkamer, 2 badkamers en 2 aparte toiletten appartement met groot balkon. super groot, frankrijk dus nooooooiiit meer! voor deze prijs hoef ik niet in het nederlandse LANDAL greenparc te verblijven (wat er vlakbij ligt). het was super!

Super! Midden op de piste van de Katschberg

Jacqueline
10-2-2009

Geweldige ruime appartementen in leuke oostenrijkse stijl. Heel netjes.

Het appartementenhuis ligt middenin het centrum van de Katschberg direkt bij de liften, verhuur en restaurantjes. Lekker niet meer in de auto. Super sfeer en geweldige pistes. (ook nedelandstalige instructeurs aanwezig)

Voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Speckalm voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Speckalm in Rennweg am Katschberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Speckalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.