Hotel Lärchenhof

6 reviews over Hotel Lärchenhof in het Nederlands

Geweldig hotel

Mark en Linde
29-8-2014

Één nacht in juli doorgebracht in dit hotel. Bij aankomst meteen vriendelijk geholpen door het personeel dat vele talen spreekt. De kamer was prachtig. We hadden een gratis upgrade gehad. Ook het eten(onbijt/lunch/diner) was perfect en bij de prijs inbegrepen. De sauna/zwembad/jaccuzi's waren ook heerlijk en vanwege de rustige zomerperiode ook verre van druk. Personeel was erg persoonlijk en behulpzaam. We vinden het jammer dat we niet langer konden blijven. Echt een toppertje!!

Gereisd Met partner in juli 2014

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Nooit meer!!

Fam. Stevens
5-9-2009

Voor ons nooit meer dit hotel. Wij waren hier voor 4 nachten in augustus 2009. Zeer ouderwetse kamer, met een douchebakje waar je nauwelijks in kan staan. Verder voorzien van een wastafel en een plastic krukje. In de buurt was bijna alles gesloten vanwege "zomer". Wij hadden geboekt voor hotel Hinteregger, zijn bij aankomst meteen doorgestuurd naar Larchenhof. Waarom weet ik niet. Service viel tegen. Erg lawaaierig vanwege aangelegd kunstgras met wat speelgoed voor kinderen. Er was verder niets waar je buiten kon zitten. Nooi meer Hinteregger of Larchenhof voor ons. Zijn ook een nacht eerder vertrokken! Prijs/kwaliteit waardeloos duur.

Gereisd Met partner in augustus 2009

prima hotel

van Maaren
2-7-2009

Wij verbleven 8 dagen in dit hotel en het was prima. Zeer ruime kamer met zitgedeelte en eethoek. Keurige badkamer en apart toilet. Alles zeer schoon. Uitgebreid ontbijtbuffet en elk avond een uitstekend driegangen keuzemenu met saladebuffet. Goede welnessvoorzieningen. Wij waren hier in juni en hebben vele prachtige wandelingen in de bergen gemaakt. Het was elke dag prettig terugkomen in hotel Larchenhof. Dit hotel is een echte aanrader. Enig minpuntje is dat men niet accuraat omgaat met het afrekenen van drankjes in de bar en consumpties bij het diner. Je moet er zelf op letten dat je elke dag je handtekening op een bon zet, anders gaat het mis.

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

Het hotel kon niet bieden wat de website beloofde

Miek en Rob
5-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel kon niet bieden wat de website beloofde . Een aantal voorzieningen waren door de overname door een andere eigenaar weg bezuinigd . Er werd niet meer gekookt maar al het eten kwam uit een centrale keuken en even opgewarmd . Volgens het personeel kwamen alle bezuinigende maatregelen door "der neue Chef" . het is erg vervelden als je op je vakantieadres aankomt en daar te horen krijgt dat de beloofde kinderopvang bijna helemaal opgeheven is .

Gereisd Familie in december 2007
2006

Prima Hotel en voor kinder ook leuk er is elke dag een met

Miranda Naberhuis
20-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima Hotel en voor kinder ook leuk er is elke dag een nieuwe verrassing met Hermine. Service er goed bij de receptie wij zijn er al drie keer geweest zowel in de zomer als in de winter.

Gereisd Familie in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lärchenhof in Rennweg am Katschberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lärchenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.