Vakantiepark Landal Katschberg *****

Weer vandaag2°-2°

• Activiteiten8,1
  • Ligging t.o.v. pistes9,1
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Katschberg voor je op een rij gezet:

36 tips over Vakantiepark Landal Katschberg

W. Slooten, 17-6-2015
Dit park is tussen Salzburgerland en Karinthië gelegen. Wij hebben in beide gebieden uitstapjes gemaakt. Appartement 210 heeft het grootste terras. Bungalow 311 heeft mijns inziens de mooiste ligging.
Familie Haverkort, 3-3-2015
Leuk om te doen is een arrenslede tocht naar de Prizthutte en daar spareribs te gaan eten, op woensdagavond. ( wel bespreken)
Femke van Rooij, 29-7-2014

Tips:

- Eten bij Alpina. (makkelijk lopen vanaf landalpark en goed en lekker eten!)

- Eisriesenwelt

- Malta stuwdam

- Reisseck

- Raggaschlucht

- Groppensteinschlucht (niet met kleine kinderen).. soms smal, stijl en moeilijk looppad.

- Millstattersee(schifffahrt)

- Turracher hohe met rodelbaan Nocky Flitzer, leuk voor de kids.

- Granatium

- Pyramidenkogel met glijbaan

- Adlerarena Landskron

enz enz enz.

Bij de parkreceptie hebben ze allemaal foldertjes met informatie.

Aanrader: Karntencard!

Saskia Dijkhuis, 3-2-2014
Alles is aanwezig boven op de berg,restaurants,winkels ed.
Marjolein Eisink, 30-1-2014

De pizza's van Stamperl zijn erg lekker, maar ook van de grillteller loopt mij nu nog het water in de mond.

In winter 2005-2006 iedere woensdagavond livemuziek bij Schlössl, erg leuk.

Maar ook de livemuziek bij Lärchenstadl is top.

MJFE, 4-1-2014
Tip: boek skilessen bij Friendly Catharina. Persoonlijk contact met de eigenaar van de skischool en wat kleinschaliger dan de andere skischolen. Onze dochters hadden les in een groep van slechts vijf kinderen. Werden met het busje opgehaald en naar eigen Kinderland gebracht. Na drie dagen de piste op. Op donderdagochtend skiwedstrijd. De eerste drie krijgen een mooie bokaal en de anderen een medaille.

Ad van de Ven, 27-11-2013
Avondeten boeken bij Bacher. Gezellig heen en terug wandelen ,met het hele gezelschap.
Pua akkerman, 25-11-2013
Skiliften zijn direct naast het park. Je kunt de auto de hele week in d parkeergarage laten staan.
wim.budding, 25-10-2013
Koop een Karnten kaart en je hebt 100x gratis toegang op liften, parken , musea. prijs van zo'n kaart heb je er na 2 attractie bezoeken al uit.
Arno, 7-10-2013

Wij deden het klimbos (erg leuk), de waterval Raggaschlucht (lange trap in kloof waar waterval doorheen gaat, prachtig!) de kabelbaan en speeltuin in het dorp, de waterval Fallbach met leuke waterspeeltuin.

Karinthiëkaart aan te raden!