Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Seearend

• 10Familie Boer21-07-2021

Fantastisch!

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad in de Seearend. Er is echt alles aanwezig om te genieten van een heerlijke en zorgeloze vakantie. Het huis was keurig, schoon, sfeervol en het uitzicht is adembenemend. De gastheer en gastvrouw zijn ontzettend aardig en staan altijd voor je klaar. Wij hebben echt genoten met onze twee kids waarvan de oudste 2 jaar is. Dit is echt een aanrader, bedankt!

• 10Anne15-08-2020

Super mooi!

Wat een geweldig leuk en gezellig vakantiehuis op een fenomenale plek. De Seearend is van alle gemakken voorzien, zelfs een wasmachine en droger, erg handig met 3 kinderen. Het huis ligt aan de rand van de camping, hierdoor heb je veel privacy en ook de lusten van deze prachtige camping met veel speelmogelijkheden en een geweldig natuurlijk zwembad. De kinderen hebben heerlijk gespeeld. In de omgeving is enorm veel te beleven. We zijn 12 dagen geweest, maar tijd te kort om alles te doen. Ook hebben we veel leuke tips gehad van onze gastheer! Dank voor de super mooie vakantie!!!!

• 10Maarten en Carla26-06-2019

Een perfecte vakantie beleefd!

Geweldig verblijf van alle gemakken voorzien. Goede bedden, complete keuken en badkamer. Zeer gezellig ingericht, alle privacy. Het uitzicht vanaf de veranda overweldigend. Gezellige kleinschalige camping met goed restaurant! Gastheer en vrouw zijn echte toppers! Dank jullie!

• 10Jochem Bruggeman12-08-2017

Super accomodatie, prachtige plek!!

Ons verblijf in de "Seearend" was niets minder dan geweldig! Het huisje is heel mooi, ligt op een fantastische plek en het uitzicht is prachtig. De gastheer en -vrouw waren zeer vriendelijk en relaxed. Er waren nauwelijks echte regels. Alles ging in goed vertrouwen en dat was fijn. We hebben nog enkele goede tips gekregen voor activiteiten in de omgeving. Een bezoek aan de nabij gelegen Jochalm is zeker een aanrader! Het huisje is goed ingericht en de keuken is goed uitgerust; inclusief een grote oven. De elektrische kookpitten zijn altijd lastig, maar uiteindelijk went dat ook. De slaapkamers zijn meer dan voldoende. Er was gratis WiFi en de auto kon bij het huisje staan. Zoals geadverteerd staat het huisje op het bovenste terras van de camping Alpenferienpark, een leuke, knusse camping met een natuurvriendelijk zwembad. Al met al een fantastische vakantie. We zouden het zo weer over willen doen!

• 9Meisel09-10-2016

prachtig uitzicht en zeer uitgebreid vakantiehuis

Na jaren weer terug naar Reissach. Dit keer in de Seearend. Wat een geweldige plek, van alle gemakken voorzien. geweldig uitzicht over de bergen en de camping Alpenferienpark. Een echte aanrader !!!! Wij komen hier zeker nog een keer terug

• 10Jolanda Arends07-03-2016

Super stekkie!!

Chalet de Seearend is absoluut een aanrader om naar toe te gaan voor een fijne vakantie! Dit keer zijn wij er met onze dochter en nicht geweest voor een weekje wintersport. Het kleine skigebied van Kotschach ligt op een klein kwartiertje rijden. Skiën in Kotschach is gemoedelijk, lekker rustig en prijsgunstig. Het veel grotere skigebied van Nassfeld ligt ongeveer op dezelfde afstand en is zeker ook aan te bevelen om lekker te skiën. Het chalet ligt prachtig en heeft een ontzettend mooi uitzicht over de bergen. Het is niet alleen van buiten mooi om te zien, maar ook binnen is het mooi,gezellig en vooral ook zeer compleet. Mocht je iets missen, vraag het dan gerust aan de eigenaren. Gert-Jan en Annie zijn zeer vriendelijk en erg gastvrij! Ook in de zomer is het zeker een aanrader, je kunt dan tevens gebruik maken van de voorzieningen op de camping, waaronder een heerlijk natuurzwembad. Ik kan nog lang door gaan maar ik zou zeggen; ga zelf genieten van deze prachtige plek!

• 9Fam. Vorst21-01-2016

Wat een heerlijkheid ...

Wij waren hier een week met onze twee kinderen van 4 & 1 jaar en hebben het hier heerlijk gehad.

Het huis is zo compleet, je kunt hier alles terugvinden wat je maar nodig hebt: van kruiden tot strijkijzer tot wasmachine en droger. Ook de eigenaren Annie en Gert-Jan zijn erg vriendelijk. Ze hebben ons veel verteld over de omgeving, de Seearend en de camping. Wanneer we iets nodig zouden hebben, konden we bij hun aankloppen.

Het uitzicht vanuit het balkon is overweldigend en je kunt zelfs vanuit de slaapkamer genieten van de bergen. De sneeuw hangend in de bomen in het dal en op de toppen van de bergen, kortom prachtig.

In het chalet kun je gebruik maken van een WIFI verbinding. Ook konden we gebruik maken van de voorzieningen op de camping. Zo hebben we geschaatst op het kinderzwembad waarna we in het restaurant een warme choco zijn gaan drinken.

De omgeving is prachtig. De jongste heeft lekker gesleed terwijl de oudste in Kotschach (15 minuutjes) voor het eerst op de ski's stond. Wij konden ook weer een baantje naar beneden. Zelf zijn we in Nasfeld gaan skiën. Een mooi skigebied waar je zo maar Italië in skiet. Zomers zal het er ook wel prachtig uitzien.

Op aanrader van Gert-Jan hebben we in het dal een wandeling gemaakt langs de koeienstallen en door de weilanden, de kinderen vonden het prachtig.

• 9Willem30-12-2015

Fantastische lokatie met een prachtig uitzicht.

De rust, de natuur en veelzijdigheid van wat er te doen en beleven is maakt de vakantie tot een unicum. De Seearend is bijzonder goed uitgerust, wat je nodig hebt is aanwezig tot aan wasmachine toe. Het is heerlijk vertoeven op het balkon vanwaar je een prachtig uitzicht hebt naar het dal. Je bevindt je midden in de natuur en in het Biotopisch zwembad is het heerlijk zwemmen. Zowel in de zomer als in de winter is het een heerlijk verblijf. Veel wandel en fietsmogelijkheden.

Vakantiehuis Seearend info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Schönboden 3, A-9633