Appartement Seehaus Gaby

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-8°
Appartement Seehaus Gaby
6,7

2 reviews over Appartement Seehaus Gaby in het Nederlands

Het is zeker een aanrader!!

familie Gerritzen
27-9-2011

Wij zijn in September 2011 14 dagen geweest en kijken zeer tevreden terug, het is schoon alles aanwezig (mw Sita) zeer vriendelijk, en alles best onderhouden. Het dorp is rustig maar als het goed is weet je dat omdat je de plaats zelf uitzoekt. Er zijn genoeg mogenlijkheden om lekker te eten in het dorp en rondom het gehele maar. Het water is zeker top (drink kwaliteit) hebben we niet geprobeerd hoor haha dat vertelde ze. Het enigste min puntje dat wij hadden is dat als je gaat zwemmen 104 traptreetjes naar beneden moet (dat gaat wel) maar je moet ze ook weer op en dat valt erg tegen, maar als je zorg dat je maar 1x naar boven hoef is het helemaal top. Het is mooi bijgehouden bij het privestrandstuk waar je ook heerlijk kan liggen op van die ligbedden, eigenlijk moet u zelf eens gaan het is dus zeker een aanraden van ons!! Wij hadden een appartement met uitzicht Wörthesee, douche toilet, keuken met 2 kookplaten woon & zitkamer genoeg ruimte.

2006

Augustus 2006 in Reifnitz geweest

Iris de Boer
13-8-2006

Augustus 2006 in Reifnitz geweest. Pech gehad met het weer, regen, regen, regen. Eerder vertrokken naar NL, geen probleem, overige nachten hoefden wij niet te betalen. Appartement is netjes en schoon, verschillende formaten, die van ons was klein. Ontbijt is voldoende (harde broodjes, bruin brood, worst, kaas, koffie, thee, melk, jusdorange). Personeel is afstandelijk. Omgeving is mooi. Bij mooi weer heb je een leuke vakantie. Wij raden aan niet in Reifnitz te gaan zitten maar in Velden, paar km verderop, veel toeristischer en gezelliger. Leuke boulevard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seehaus Gaby in Reifnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seehaus Gaby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.