Hotel Jägerheim

Met vrienden

Een fijne vakantie,

margreet kerkman
12-6-2012

Wij zijn van 24mei t/m 1juni in jagerheim geweest.het hotel heeft een gedateerde inrichting, maar voor de rest een geweldig hotel, met super vriendelijke mensen die je het zo aangenaam mogelijk proberen temaken.

Over het eten alleen maar lof keuze uit twee hoofd gerechten.Dus alles bij elkaar een goed hotel.

Gert enMargreet Kerkman uit Leiden

redelijk hotel goed schoon

Riet
13-8-2011

oudbollig moet nodig gerenoveerd worden ligt aan een steile weg waar veel oudere mensen een probleem mee hebben.Het uitzicht vanuit het hotel en het terras is erg mooi.

Ouderwets hotel met hele goed service

Gijs en Maaike
8-7-2011

Goed hotel met hardwerkende mensen, waarbij de gast centraal staat

Een plek om naar terug te gaan

E. Delrue
12-9-2010

Hotel Jägersheim is aan vernieuwing toe. De kamers zijn sober ingericht. Het ontbijt en diner is goed en smakelijk. Het uitzicht over de Wörther See is beperkt voor een paar kamers.

Fantache uitzicht

Gertjan
25-7-2010

Hotel Jagersheim in Reifnitz, een zeer bescheiden hotel, een beetje ouderwets, maar met een gezellig zweertje, zeer aardige bediening en zeer vlot. hotelkamers ook erg schoon, elke dag word er de kamers schoongemaakt door te stofzuigen, het eten is er ook zeer goed, zowel ook voor mensen met een eet beperking kan het via de hotel eigenaaresse geregeld worden, bijv mensen met slokdarm problemen, kunnen een goed visje krijgen die met zorg word gemaakt om het weg te krijgen. Het hotel is wel iets afgelegen, zowel van het dorp zelf na ongeveer 1 km en van de dorpjes omheen, alleen als men met eigen vervoer is, dan geen probleem, het is een zeer rustig gelegen, geen onnodige geluiden. voor mensen met een beperking zoals slecht ter been, is het geen aanrader, wand het is toch wel steil lopen vanaf het water naar hotel, maar de lift gaat tot de eerste etage, dan met de trap verder naar 2 en derde etage. Op kamer nr. 44 is het mooiste uitzicht op de Worhersee een schitterend uitzicht.

goed logeren, mooie start voor wandelingen

ben van der linden
19-8-2009

van hieruit kan je gemakkelijk de bergen in, ook de piramidenkogel is heel mooi en mariaworth. varen op de worthersee, dagjes uit met excursies in oostenrijk of italie (bv venetie). Vlak bij klagenfurth (15 min varen met de lijnboot). Het hotel maakt een gedegen oudbollige maar goede indruk en is verzorgd.

wel leuk maar niet uitmuntend

aj van dongen
12-8-2009

kamers waren heel sober ingericht hoog nodig vernieuwen.

super hotel en heerlijk uitzicht ,lekker eten

danny de jong
5-5-2009

hotel jagerheim is een heerlijk hotel,eenvoudig maar netjes en schoon.verwacht geen overbodige luxe,maar kwalitatief erg goed.vriendelijke bediening.prachtig uitzicht vanaf het hotel op de worthersee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerheim in Reifnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.