Hotel Rainsberghof

• Sauna

244 reviews over Hotel Rainsberghof

• 8henk en siny winters03-09-2015

Wij waren hier in 2010

Hallo, wij waren hier in 2010 en wij hebben zeer goede ervaringen met dit hotel met alles er op en er aan , alleen wij vonden die honden zo stinken als ze op een nat gebied waren uit geweest . Verder nog niets iets om over aan te merken . mooie omgeving , de eigenaar is zelfs met de auto met ons naar de hut geweest , geweldig . henk en siny winters uit emmen .

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Paul Miltenburg03-01-2015

Zeer gezellig en goed wintersportverblijf!

Wij zijn oudejaarsavond aangekomen en werden zeer gastvrij ontvangen. De omgeving en het uitzicht zijn zeer de moeite waard. Zeer gezellige dagen gehad en in de watten gelegd door de eigenaar en zijn vrouw. Het eten is echt Oostenrijks en heerlijk. Kamers zijn schoon. Er is geen zwembad aanwezig, de eigen website van het hotel geeft dit ook aan. Het wintersportgebied is niet heel groot maar zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in december 2014

• 5Truus08-10-2014

dit niet weer

het is een panoramahotel dus het uitzicht is schitterend.maar het eten was de prijs niet waard een driegangen diner noemen ze dat. een kopje tomatenpuree met water en dan gebonden noemen ze daar tomatensoep daarna een paar stukjes kipsate die sponzig was met een kinderhandje vol gebakken aardappels daarbij kon je kiezen uit het "saladebuffet" dat bestond uit ijsbergsla, groentenmacedonië met mais, plakjes komkommer ,en plakjes tomaat. als je dan pech hebt en niet van ijsbergsla houdt en ook niet van mais dan blijft er niet veel over. en dan het toetje twee happen custardpudding met een klein toefje slagroom en daar durven ze € 15.50 p.p voor te vragen ze adverteren met wifi in het restaurant, als je wifi wilde hebben moest je met je kont op de trap gaan zitten en op een verregende dag is het restaurant gesloten tot 18.00 uur. daar werd onderling over geklaagd op de trap.dat hebben ze waarschijnlijk gehoord en toen ging het restaurant eerder open. voor ons dus nooit meer dit hotel

• 8frank ter haar18-09-2014

mooie ligging

goed hotel wel iets verouderd , klant vriendelijk zeer goed en een mooi uitzicht een echte aanrader

Gereisd in augustus 2014

• 8Joop14-09-2014

wordt aan gewerkt

wij waren hier met 4 personen en hebben het prima naar onze zin gehad. het ontbijt was oké en ook het 3 gangen menu s' avonds was goed

Hans & Nel en Kevin zijn super aardige mensen en erg behulpzaam met name Kevin die de bediening doen is een fijne jongen.

sommige kamers zijn nog wel verouderd maar dat komt in de loop der tijd ook wel goed ,

Hans & Nel en Kevin runnen dit hotel pas sinds dec 2013 dus eerdere beoordelingen kunnen eigenlijk de prullenbak in.

het uitzicht van het hotel in prachtig en ook voor wandelaars een prima hotel, de grotere attracties liggen helaas wel een stuk rijden van het hotel

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Meijboom10-09-2014

mooie ligging, Hans, Nel en Kevin super!

Ruime schone kamer. Prachtig gelegen hotel. Alles zeer schoon. Erg vriendelijk en aardige eigenaren. Goed ontbijt. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Mooie uitvalbasis om wandelingen te maken.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Schutten09-09-2014

Geweldig uitzicht en super vriendelijke eigenaren

Leuk, net en schoon hotel met geweldig uitzicht. De eigenaren zijn super vriendelijk en stonden tot middernacht voor ons klaar doordat we autopech hadden.

• 9gerrie30-08-2014

Super !!!!!!!!!

Wat hebben wij genoten van onze vakantie en dat mede door Hans, Nel en Kevin, jullie zorgen er voor dat de gasten het naar hun zin hebben. Mooie kamer, schoon met iedere dag netjes opgemaakte bedden :) en schone handdoeken. Het eten was heerlijk, super ontbijt. Wij waren op de motor en hebben mooie ritten kunnen maken in de mooie omgeving. Hans, Nel en Kevin wij komen zeker terug :)

• 8Madelene en Cees van der Linden28-08-2014

Wij hebben genoten en wat een mooi uitzicht

Gezellig hotel met leuke fijne, aardige eigenaars, Hans & Nel en hun zoon Kevin. Je kan zien dat deze mensen dit met passie doen, het uitzicht is prachtig. Je kan eten in het hotel, voor het bedrag die je voor een maaltijd betaald krijg je waar voor je geld. De kamers zijn schoon, met een groot balkon. In de omgeving zijn er genoeg bezienswaardigheden om te bekijken. Komen graag nog eens terug, bedankt Nel, Hans en Kevin, groetjes uit Zwolle

• 9Ter Haar18-08-2014

Genoten!

Goed hotel, goede service en zeer klantvriendelijk! Het hotel is iets verouderd, maar het is schoon en netjes. Het ontbijt was goed en het avondeten was ook heerlijk. Goed voor elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Hotel Rainsberghof info