Reviews over Reichenfels

Wij waren hier in 2010

henk en siny winters,
    3-9-2015

Hallo, wij waren hier in 2010 en wij hebben zeer goede ervaringen met dit hotel met alles er op en er aan , alleen wij vonden die honden zo stinken als ze op een nat gebied waren uit geweest .

Verder nog niets iets om over aan te merken .

mooie omgeving , de eigenaar is zelfs met de auto met ons naar de hut geweest , geweldig .

henk en siny winters uit emmen .

Zeer gezellig en goed wintersportverblijf!

Paul Miltenburg,
    3-1-2015

Wij zijn oudejaarsavond aangekomen en werden zeer gastvrij ontvangen. De omgeving en het uitzicht zijn zeer de moeite waard. Zeer gezellige dagen gehad en in de watten gelegd door de eigenaar en zijn vrouw. Het eten is echt Oostenrijks en heerlijk. Kamers zijn schoon. Er is geen zwembad aanwezig, de eigen website van het hotel geeft dit ook aan. Het wintersportgebied is niet heel groot maar zeker de moeite waard.

mooie ligging

frank ter haar,
    18-9-2014

goed hotel wel iets verouderd , klant vriendelijk zeer goed en een mooi uitzicht een echte aanrader

wordt aan gewerkt

Joop,
    14-9-2014

wij waren hier met 4 personen en hebben het prima naar onze zin gehad. het ontbijt was oké en ook het 3 gangen menu s' avonds was goed

Hans & Nel en Kevin zijn super aardige mensen en erg behulpzaam

met name Kevin die de bediening doen is een fijne jongen.

sommige kamers zijn nog wel verouderd maar dat komt in de loop der tijd ook wel goed ,

Hans & Nel en Kevin runnen dit hotel pas sinds dec 2013 dus eerdere beoordelingen kunnen eigenlijk de prullenbak in.

het uitzicht van het hotel in prachtig en ook voor wandelaars een prima hotel, de grotere attracties liggen helaas wel een stuk rijden van het hotel

mooie ligging, Hans, Nel en Kevin super!

Meijboom,
    10-9-2014

Ruime schone kamer. Prachtig gelegen hotel. Alles zeer schoon. Erg vriendelijk en aardige eigenaren.

Goed ontbijt. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Mooie uitvalbasis om wandelingen te maken.

Reichenfels scoort een 6,8 uit 10, op basis van 65 reviews