Sorteren

Reviews over Reauz

Fijne camping

anoniem
    24-5-2017

De Camping is kwa ligging een perfecte plaats wanneer je met een gezin komt. in de omgeving zijn vele uitstapjes te doen en als je gebruik maakt van de kärnten kaart kom je ook vaak voordeling uit. De Camping zelf is vrij eenvoudig Maar daar dat is vaak alleen Maar fijn wanneer je voor een rustige vakantie komt.

De luxe van een privé meer, rust en lekker eten

An
    10-8-2013

Grootste plus van deze camping is de ligging aan het meertje met eigen strand. Ook bij grote drukte in het weekend is er altijd plek om rustig te zwemmen. Verder heerlijk dat er geen animatie is. Met zo'n meer en groot speelveld, vermaakt men zich zelf wel!

Een camping met veel verschillende soorten gasten. Jong en oud en veel nationaliteiten. Veel terugkerende gasten. Ook wij komen vast nog eens terug!

De camping is heel vrij opgezet, zonder heggetjes en alleen verspreid wat bomen. Plaatsen zijn genummerd. Sommige plaatsen zijn dicht op elkaar. Veel plaatsen zijn niet vlak. Bij recht plaatsen caravans wordt een put geslagen.

Sanitair is prima, ruim genoeg en goed schoon gehouden. Desondanks zijn de douches beneden gauw vies (vuil wordt doorgelopen). Douches zijn in hoogte verstelbaar!

Gunstig qua weer: weinig wind en altijd gat in de wolken ;-)

Nadeel was de 2,5 dag lang overvliegende helicopter voor het (eenmalig?) parachutefestijn. Dat is 1 middag leuk, daarna is het herrie.

goed en prijstechnisch redelijk goedkoop

te Booy
    10-8-2012

Mooi zonnig rustig gelegen met eigen ligweide en strand. geen kampwinkeltje wel broodjes af te halen . restaurant eenvoudig wel goed ( geen hoogstandjes maar pizza of schnitzel met friet) ook ijsjes verkrijgbaar. sanitair iets gedateerd maar wel eigen verstelbare douche kop met eigen thermosstaatkraan. word op regelmatige basis schoongemaakt. Personeel vriendelijk en meewerkend. samengevat goed en redelijk goedkoop

mooie camping

ron_therese
    3-8-2012

camping reichman er naartoe op advies van een kennis het is een mooi gelegen camping met boven verouderd maar goed en schoon sanitair er wordt 3x per dag gepoest zwemmen kun je bij het meer lekker warm water en veel ruimte. de meeste gasten van de camping komen er al 20 jaar of langer maar het zijn geen van alle van die camping burgemeesters die zich overal boven vinden staan ze zijn alle even vriendelijk en behulpzaam.

kortom een fantastische camping als je van rust houd en wandelen (op de camping wordt niets georganiseerd) wij waren er met 2 jongens van 10 en 14 jaar en die hebben zich prima vermaakt

Inmiddels gaan wij er ook al zes jaar naar toe

Albert Jan van der Schuur
    23-8-2010

Heerlijke rustige camping. Wij genieten ook al een aantal jaren van de plekken aan de weide met uitzicht over het meer. Bij ondergaande zon heb je ook prachtige plaatjes. Het water is heerlijk voor kinderen en niet te vergeten voor jezelf. Je kunt er 's=morgemsvroeg zo het water in.