Reviews over Radenthein

Rustig gelegen in een fantastische omgeving

Patrick van der Donk,
    30-1-2017

Hele goede gastvrouw en gastheer, Nederlandstalig. Aardige behulpzame mensen.

De appartementen zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien.

De karakteristieke typische Oostenrijkse appartementen liggen in een super mooie omgeving. Niet ver van een ruim skigebied (Bad KleinKirchheim) waar je als gevorderde maar zeker ook als beginner goed aan je trekken komt.

Leuk extraatje voor de muziekliefhebber van de jaren 60/70/80....

"de Spaßbar" Daar kun je voor (heel) weinig geld een hele leuke avond hebben... Deze hoort bij het appartement en is eigenlijk altijd open.

Als je niet veel van dit genre weet, dan weet je alles na een week. Daar zorgt de gastheer wel voor met zijn indrukwekkende platencollectie.

John en Roos, Bedankt... En zeker tot ziens!!!

Gastvrij en gemoedelijk

De zusjes Tindemans,
    25-6-2016

Authentiek appartement met leuke houten details, goed op elkaar afgestemd. Veel ruimte en schoon. Heerlijke tuin en lekkere bedden.

Een prachtig apartement

Bianca Swart,
    26-2-2016

Super gehad daar. Geweldige gastheer en vrouw. Nederlands sprekend. Heerlijk kunnen skieen in de omgeving. Nederlands sprekende skileraren. En in de avond in de tuin bij het kampvuur.

Wij komen terug

Heerlijk ontspannen, prachtige omgeving

Hugo Copier,
    26-1-2016

Ben hier nu twee keer geweest, de eerste keer in de zomer en de tweede keer in de winter. Beide vakanties zijn mij uitstekend bevallen. Heerlijk wandelen in de omgeving in de zomer en in de winter ligt op nog geen 10 min. rijden een zeer groot skigebied bij Bad Kleinkirchheim. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam en spreken uiteraard perfect Nederlands. Een geweldige tevoeging is de Spassbar die bij dit appartement hoort waar je na een dag op de piste heerlijk kunt rusten onder het genot van een heerlijk biertje (tegen een zeer schappelijke prijs) en nog betere muziek gedraaid door de eigenaar zelf die een indrukwekkende platencollectie heeft.

Super!

Annemieke,
    11-3-2014

Rustgevende omgeving, mooi huisje, ruim, heerlijke douche, mooi uitzicht, WiFi, mooie handige keuken, afwasmachine, klein winkeltje om de hoek, elke ochtend verse broodjes besteld, in no time bij het skigebied, goede gastheer en gastvrouw, leuke ideeën voor skiën en wandelen en rodelen van gastheer en gastvrouw, grote winkels vlakbij, lekker uit eten bij de buurman (Gasthof), Nederlandse televisiezenders, kampvuurtje.

Het was een super week! Heerlijk genoten op een heerlijke plek!

Radenthein scoort een 8,4 uit 10, op basis van 2 reviews