Pension Haus Luca

3 reviews over Pension Haus Luca in het Nederlands

haus luca pörtschach

cissy craner
17-5-2009

Ik ben weer, nu samen met mijn dochter 22 jaar oud naar pörtschach gevlogen, een uur vliegen vanaf köln, aangekomen in klagenfurt een klein en gezellig vliegveld waar je nog gewoon met een trap uit het vliegtuig moet, heel gemoedelijk. Vanuit klagenfurt naar pörtschach is het een half uur, goed te bereiken met trein en of bus en niet duur zo kan het dus ook met het openbaar vervoer! Ik had alles al gezien en was benieuwd of het deze keer weer zo goed zou zijn, nu, in een woord, haus luca is af. Mijn dochter was helemaal weg van de ligging en omgeving en gaat emigreren!!!!? Bedankt fam. Weisz für die gastfreundschaft und bis zum nächsten mal, ja we spreken al een beetje duits, dat leer je daar wel, hans en cissy

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

Geweldige vakantiebestemming

Fam. Broeks
15-3-2009

Heel gezellig pension. Mooie kamers met geweldig uitzicht. Fam. Weiss is zeer gastvrij, we voelen ons daar echt thuis. Lekker ontbijt met onder andere zelfgebakken brood. Het is 5 minuten lopen naar het centrum en naar een openbaar strandje. Zwembad is iets verder, maar zeer goed te lopen en zeker de moeite waard. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving. Goede restaurantjes in de buurt en veel te beleven rond de Wörthersee, ook 's avonds.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2008

Haus luca

cissy craner
14-3-2009

Dit pension is echt aan te raden, de kamers zijn groot met douche zeer netjes en schoon, 5 min lopen naar de wörhtersee, rustig gelegen, met veel plaats . Geen plaats voor disco bezoekers, maar wel voor mensen die van wandelen houden en van oude mooie gebouwen kunnen genieten, veel bos geweldige grote maar vooral kleine restaurant`s b.v. bij een kerkje op een verlaten dromerige plek, de eigenaars kunnen U alles erover vertellen. Het weer is meestal fantastisch, U bevindt zich op een drie landen punt. In een woord fantastiche plek om van daaruit iets te ondernemen, maar ook om even naar de see te lopen en te zien hoe schoon water eruit moet zien, je wilt eigentlijk niet meer naar huis!

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Luca voor je op een rij gezet:

Pension info

• ZwembadBuitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Luca in Pörtschach am Wörther See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Luca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.