Reviews over Pörtschach am Wörther See

Leuk en gezellig dorpje

Minneke
    24-9-2015

We vonden het een erg leuk dorpje. Je kan vanuit het dorp wandelroutes doen. In de omgeving is er veel te doen, van uitkijktorens tot kastelen en bergbanen. Koop een kartencard, zodat je 'gratis' overal in kunt. Deze kaart heb je er na enkele bezienswaardigheden al uit. Veel attracties liggen binnen een half uur afstand. Wel loopt de doorgaande weg door het dorp. Begin september is er het Harley motorfestival, wat veel (lawaaige) gezellige drukte geeft. Houd je hier niet van, zoek dan een andere plek.

Het dorp heeft een 'VVV' waar je de karntencard kan kopen en veel info over de omgeving. Ook fietsen kun je in het dorp huren. Het dorp is niet erg groot, maar er zijn voldoende kleine winkeltjes en genoeg restaurants.

Pörtschach am Wörther See scoort een 7,1 uit 10, op basis van 14 reviews