Pörtschach am Wörther See

We hebben een aantal aanbieders voor Pörtschach am Wörther See voor je op een rij gezet:

Reviews over Pörtschach am Wörther See

Prima

Bennie en Thea .,
    29-7-2017

Een prima locatie , goed hotel.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige plek

Minneke,
    25-9-2015

We zaten op de hoogste verdieping en hadden een geweldig uitzicht over het meer. De supermarkt is op 200 meter afstand, ideaal dus. De keuken is klein met 2 pitten en het servies en pannen zijn wat karig. Begin sept is er een Harley motor evenement wat veel (gezellige) drukte geeft. Houd je niet van het lawaai, zoek dan een andere periode uit.

Er is erg veel te doen in de omgeving, van dierenpark, tot bergbaan, tot kastelen. Koop daarom de Kartencard, deze heb je er al na enkele dagen uit.

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Tegenover de supermarkt is de steiger en een klein stukje groen waar je kan zonnebaden. Er zijn genoeg ligbedden etc. De overige winkels zijn op ca. 10 minuten lopen.

Gereisd met partner in september 2015

Prima hotel voor een korte vakantie

A. Janssen,
    7-9-2013

Wij hebben in augustus hier 7 dagen gelogeerd. Het is een gezellig familiehotel. Typisch Oostenrijks met veel hout en veel sfeer. De kamers zijn vrij klein en zeer gehorig. Er zijn een aantal kamers met nieuw meubilair. Wij hadden een Comfort kamer aan de voorzijde met een groot balkon (stoelen, tafel, ligstoelen en parasol op het balkon). De kamers zijn zeer schoon en de bedden zijn prima. De badkamer is zeer klein. WIFI is aanwezig en gratis. Het diner bestaat uit een keuze menu (2 keuzes) maar men kan ook van de kaart bestellen ; het HP tarief wordt dan verrekend. Eten en drinken zijn niet duur en de kwaliteit is prima. Vanaf het hotel loop je in 10 minuten naar het plaatsje (met station) en in 20 minuten naar de promenade aan het meer (waar de boot vertrekt). Er is voldoende parkeerplaats bij het hotel. De familie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader voor een korte vakantie aan de Worthersee.

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi uitzicht,heerlijke vakantiewoning

A.Marchand,
    25-8-2013

Wij hadden het kleinste appartement wat voldoende is voor 2 personen. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op de piramidekogel. We hebben een fijne 2 weken vakantie gehad. Aardige nederlandse eigenaar. Er is genoeg te zien en te doen rondom de Worthersee.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima plek

A Hoekstra,
    11-8-2013

Ideale vakantiewoning. Fijn balkon waar je lekker kon zitten en een mooi uitzicht had op de Pyramidekogel.

Gereisd met partner in juli 2013
Pörtschach am Wörther See scoort een 7,4 uit 10, op basis van 14 reviews