Hotel Strandhotel Prinz

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ton en Alma van Hoevelaak

Slecht hotel

Ton en Alma van Hoevelaak, 5-7-2016

Het hotel maakte een vervallen, armoedige en haveloze indruk.

Aangekomen op de kamer schrokken wij van de slechte staat van de kamer.

Afbladderende verflagen, kapotte douchegordijnen, slecht sluitende overgordijnen, heel vieze vloerbedekking waar de vlekken werden afgedekt met slappe kleedjes waar je je nek over brak.

TV werkte nauwelijks, ramen en deuren sloten slecht omdat de sponningen zo verrot waren. Het hele gebouw was heel gehorig.

Het eten was slecht, karig, steeds hetzelfde en prijzen voor consumpties waren niet te zien of te lezen. Eigenaar zei gewoon dat aan het eind van het verblijf alle consumpties zouden worden afgerekend. Maar wij wisten niet wat de prijzen waren. Wij wilden tekenen voor alle consumpties zoals wij dat altijd gewend zijn. Maar dat wilde hij niet. De rekening viel uiteindelijk wel mee alhoewel € 5,40 voor een glas wijn (1/4 liter) wel wat veel is.

Op zondag, 19 juni kwam een groep scholieren (18) tussen de 16 en 18 jaar in het hotel. Het werd druk maar het lawaai was nog wel acceptabel.

Maar......als klap op de vuurpijl kwam op maandag, 20 juni een grote groep scholieren, wel 50 man van tussen de 10 en 12/13 jaar oud. Tijdens de avondmaaltijd was het een kabaal van jewelste. Wij spraken de eigenaar en vroegen hem hoelang deze kinderen zouden blijven en tot mijn grote schrik antwoordde hij dat zij de hele week zouden blijven tot vrijdag 24 juni.

Wij konden niet binnen eten vanwege de herrie en wij en andere gasten vluchtten naar het terras. Het regende licht maar wij bleven onder de parasols. Dit was verre te verkiezen boven de gigantische herrie binnen.

De dagelijkse saladebar met onsmakelijk uitziende rauwkostbakken waren toen ook al geplunderd. Ook bij de ontbijtbar was het net of er een zwerm sprinkhanen was geland.

De herrie en het geschreeuw ging ‘s-avonds tot middernacht door (uit de ramen hangen en schreeuwen naar elkaar) en ook ‘s-morgens voor 7 uur was het gestommel en gegier en hard lachen en schreeuwen voldoende om ons uit de slaap te houden. Natte handdoeken hingen aan de trap! Wij en andere gasten hadden het gevoel in een jeugdhotel beland te zijn.

Omdat er geen verbetering optrad, ook niet nadat de eigenaar de leiding van de kinderen had gesproken, besloten wij om maar weg te gaan op woensdag, 22 juni j.l. Wij waren uitgeput door alles. Uiteindelijk zijn wij wel 68 en 69 jaar oud en willen graag rust in onze vakantie.