Vakantiepark
FamiliehotelWeer vandaag19°11°
7,1

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenresort Ossiacher See voor je op een rij gezet:

16 reviews over Vakantiepark Sonnenresort Ossiacher See in het Nederlands

Was leuk

Danielle
26-8-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Het appartement is gedateerd, maar zeker schoon en netjes. Er zijn 2 kookplaten, dus echt koken is niet echt te doen. Genoeg keukengerei. Bedden liggen prima. Het meer is vlakbij en je kunt hier zelf een kano of een sup pakken. En er staan houten bedjes. Ook zijn er waterfietsen. Hoewel het weer hier niet te voorspellen is, kun je al snel aan het meer liggen (tenzij het regent natuurlijk). Temperatuur was continu prettig, maar nogmaals het weer is wat onvoorspelbaar. Het ontbijtbuffet is prima, genoeg keuze. We hebben 1 keer in het restaurant gegeten, wij vonden het buffet niet echt lekker. De kaart is wel oké. Je kunt ook eten afhalen. Er is een kleine supermarkt op het park met hoognodige dingen. S ochtends kun je daar ook broodjes halen. Personeel op het park is vriendelijk. Verder was er voor ons weinig op het park. Maar wij hebben oudere kids. In de buurt kan je rodelen, de berg op met lift, villach, raften, fietsen enz.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Voor herhaling vatbaar

Annemarie
11-8-2017
  • Activiteiten7

Appartement is zeer ruim en schoon. Wifi is gratis gedurende de hele dag. Het meer is prachtig met gratis ligbedden, gratis kano's en surfplanken. Wij vonden het super, relaxed en voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Erg gedateerd wel ruim.

Inge
17-8-2015
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

De appartementen ogen schoon maar Rob geus wordt hier beslist niet vrolijk van. Schimmel in de douche en daar betaal je heel veel geld voor!! Het is een ik wil wel maar kan niet park. De ossiachersee en omgeving is adembenemend. Maar voor minder geld kun je hier meer en huren. Ik ga beslist nog eens terug maar huur dan elders een appartement.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark uit de jaren 70;dit nooit meer

Bles
20-8-2014
  • Activiteiten6

Vakantiepark sonnenresort Ossiachersee is een zeer gedateerd complex. Erg aan renovatie toe. Het is wel schoon, ruim appartement, maar je krijgt hier totaal niet het echte Oostenrijkse gevoel ondanks dat de omgeving echt prachtig is! Nooit meer naar dit vakantiepark

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

ligging prima, appartement uit jaren 70

winter
18-8-2014
  • Activiteiten6

Het appartement is zeer gedateerd, bruine tegels en een stink wc en een klein balkonnetje. Ook in deze tijd verwacht je goede wifi, maar dat was niet het geval. We hadden er veel van verwacht, gezien de prijs, maar het viel erg tegen. Het enige leuke was het grasveld aan het water met stijger en bootjes en surfplanken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

donkere en gedateerde appartementen, weinig luxe

Mo
8-8-2011
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7

Ontvangst aan receptie erg vriendelijk en klantgericht. Wifi gratis beschikbaar, gedurende 2 uur per dag. Klein zwembad, verder is er een strandje aan het meer, waar de bedjes meestal gereserveerd worden dmv handdoek of spullen op bedje achter te laten. Duits georienteerd, geen nederlandstalige animatie, waardoor er weinig of geen nederlandse kinderen meedoen. Erg oude, donkere sobere appartementen wel schoon, zien er ongezellig uit, zou er zelf niet nog een keer naartoe gaan. Aan Ossiachersee niet echt gemutliche oostenrijkse sfeer, weinig goede restaurants. Restaurant op park goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Knus park in een schitterende omgeving

Familie Frenken
10-9-2010
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Feriendorf Ossiachersee is een mooi niet al te groot park grenzend aan een prachtig zwemmeer. De appartementen zijn gedateert maar ruim van opzet en heel proper en compleet Er wordt ontzettend veel georganiseerd voor alle leeftijden zoals een volleybaltournooi, fietstochten, nordic walking, minizoo etc etc In Villach ligt een hypermodern winkelcentrum. Aanraders zijn verder Tscheppa schlucht, Bergbaan Berghof met een fantastisch uitzicht over Karinthië, Slovenië en Italië en met een gehuurd bootje over de diverse meren te varen. Aan het meer is het heerlijk toeven en leuk om met een gratis surfplank of kajak op het meer te dobberen. Het eten in het restaurant is erg lekker en in Ossiach kun je lekker eten bij restaurant Gasthof zur Post

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Prima ligging

Martine
17-8-2010
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

De appartementen zijn prima. Nadelen zijn wel de zeer kleine balkon's, je kan daar niet lekker eten. Maar drie stoelen en een klein tafeltje voor een 4 persoons appartement. Verder maar 2 kookplaten, maar dat is dan ook weer een goede smoes om vaker uit eten te gaan.

Ligging is perfect voor mooie uitstapjes.

De eigenaar van de SPAR, pizzaria en souvenir winkel in Ossiach zelf (dicht bij de bank) is zeer onvriendelijk. Ik zou mijn inkopen doen in Feldkirchen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Leuk, kleinschalig park

Piet
30-8-2009

Oudere appartementen maar ruim en modern ingericht. Ruime zitkamer, ruime slaapkamer en badkamer. Park is niet te groot. Restaurant is uitstekend. Wordt veel georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden. En de ligging direkt aan het meer is perfect. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 30 2009 15:09:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer!

claudia
23-8-2009
  • Onderkomen3

Teleurstelling bij het zien van de appartementen. Was een reis terug in de tijd van 40 jaar....alles donkerbruin/groen...2 kookplaten voor een 7-persoons appartement, evenals 3 kuipstoeltjes op het balkon. 1 stofzuiger voor 8 appartementen, terwijl men geacht werd bij vertrek te stofzuigen! Ons appartement had een parkeerplaats dat niet eens bestond. Gelukkig maakte de omgeving veel goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sonnenresort Ossiacher See in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sonnenresort Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.