Camping Kölbl

Meer camping info

32 reviews over Camping Kölbl

• 2019
    8Christa van N22-08-2019

Fijne camping! Prima basis voor karntenkaart!

Rustige camping met redelijk grote plekken, restaurant was prima, broodjes wel duur. Camping sowieso wel duur, 60 euro. Raar dat ze precies rond opstaantijd de douches en wc’s schoonmaken. Verder mooi uitzicht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Mariëtte31-07-2019

Eenvoudige maar prachtige camping. Vriendelijke eigenaresse. Sanitair misschien wat verouderd maar zeer schoon en functioneel. De douche heeft een fatsoenlijke straal. Camping ligt aan het meer en je kan er mooi in zwemmen. Kortom een fijne rustige camping waar wij ons thuis voelen en zeker terug komen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Mathilde16-08-2018

Prima

Deze camping heeft maar 1 nadeel: je mag er tussen 13 en 15 uur niet op of af met je auto. Dit in verband met de 'rust op de camping'. Wij vonden dit nogal bejaard overkomen. Misschien is nog een ander nadeel dat je niet op het restaurant kunt vertrouwen: op de avond dat wij er wilden eten, kon dat om de een of andere reden niet. Verder enkel voordelen: prachtige omgeving, mooie camping, goede plekken, vlak aan het meer, gratis wifi, schoon sanitair, eindeloos douchen met zelfgekozen temperatuur, etc. WIj vonden het trouwens meer een 3- dan een 2-sterrencamping, ook de prijs was daarnaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Miriam22-04-2018

Helemaal prima!

April 2018, voorseizoen en mooi weer. Met partner, 1 hond en 1 kind van 14. Maar 6 campers /caravans op de camping, aangezien we een Acsi-kaart hebben hadden we voor deze camping gekozen omdat dit de einige was aan de ossiachersee die open was en waar je met de hond welkom was. Er gelden wat strenge regels voor de uitlaat route voor de hond. Maar wij konden daar wel mee leven omdat we weten dat ze in Oostenrijk niet zo dol zijn op honden. Het ziet er schoon en onderhouden uit. Naar het plaatsje Ossiach is het ongeveer 10 Minuten fietsen, daar is een kleine Supermarkt. Voor de rest was het schoon en keurig onderhouden. Prima WLan op de hele camping super ontvangst!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

6R05-08-2017

Honden welkom.....

Voor ons was belangrijk dat hond mee mocht. Het enige wat je mocht was betalen voor de hond...vastgelijnd op je staanplaats, niet over de camping lopen, niet bij het water en uitlaten buiten de camping. Nee zeker niet aan te bevelen. Onvriendelijke en ronduit onbeschofte eigenaar. Zijn vrouw is wel vriendelijk. Dames toiletten ruiken naar urine en moeten dus vaker worden schoongemaakt. Bij topdrukte wordt iedereen overal tussen geplaatst ook mensen die maar voor 1 nacht staan. Als je van rust houdt is het een prima camping maar ook ervaren als saai. Voordeel dicht aan mooi meer waar je heerlijk kunt zwemmen. Nee onze camping gaat het zeker niet meer worden.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 6PB02-08-2017

In veel opzichten wel aardig...

Best mooie camping, wel jammer dat honden niet echt welkom zijn in die zin dat er aparte plaatsen voor zijn en ze beslist niet over de camping mogen lopen en ook geen mogelijkheid tot afkoelen in het meer. Gunstig is dat de hondenplekken op het terras zijn en dat vinden wij wel de mooiste en ruimste plekken. Als de camping vol is worden er toch nog mensen her en der tussen gepropt met tot gevolg dat de sanitaire voorzieningen die toch al krapjes bemeten zijn, nog meer overbelast raken. Ook je auto kun je daardoor dan niet goed meer kwijt. Schoonmaak 1 x per dag is te weinig in het hoogseizoen, hoewel kampeerders het zelf ook wel wat netter kunnen achterlaten. Lawaaierige afzuigkap van het restaurant! Positief: lekker kort lopen naar het meer! Heerlijk meer! Warme douches. Mooie omgeving. Rustige camping, geen echte animatie.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Judith28-08-2016

Geen onderhoud

Drie jaar geleden zijn we hier ook geweest. In die tijd is er niets gedaan aan onderhoud. Vooral het oude toiletgebouw niet van deze tijd en vies. De plekken zijn wel ruim, maar helaas bijna geen schaduw. Ook bij de ligweide is er geen schaduw. Omgeving wel prachtig.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5marcel27-08-2016

Niet echt schoon

We zijn begin augustus bij camping Kolbl geweest. De mensen bij de receptie waren erg vriendelijk. Het restaurant is goed en voor een redelijke prijs. De ligging van de camping is prima, lekker aan het meer. De camping is sober, maar de plaatsen zijn ruim genoeg. Het sanitair is ver onder de maat, van de 6 douches was de helft kapot of deed het voor de helft. De toiletten waren erg vies, het stonk naar pis. Wij gaan niet meer terug naar deze camping, te duur voor wat je krijg. Omgeving is prachtig.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Mv11-08-2016

Eens maar nooit meer !

Gedateerd en vieze sanitair, norse en stugge eigenaar. Kleine plaatsen. Prijs kwaliteit zeer slecht, er zijn vele betere alternatieven. Heel snel weer vertrokken. Ik sta ervan te kijken dat er positieve reacties zijn, deze camping geeft mij een slecht voorbeeld van de Oosterijkse gezelligheid

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Emanuelle08-08-2016

Hele fijne, kindvriendelijke camping!!!

Ik kom hier al sinds mijn jeugd en ben vele jaren niet geweest maar nu kom ik hier zelf met onze kinderen en het is hier fantastisch!! De kinderen vermaken hun de hele dag en er is hier veel te bekijken!! Zo kun je naar Italië en Slovenië maar ook in de buurt zijn er genoeg leuke dingen te ondernemen. De camping is niet massaal maar dat hoeft voor ons ook niet. Er is geen animatie maar ook dat is niet nodig want de kinderen vermaken zich hier wel met al die andere kinderen. De reactie hierboven over dat er geen honden op mogen snap ik niet want er staan nu ook mensen met honden en gewoon voorbij de slagbomen. Je hebt hier elke dag verse broodjes. Kortom het is een hele fijne, gezellige ietswat ouderwetse camping!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

1 tip over Camping Kölbl

• Kevin , 13-06-2013 Rapporteren

De kärinthië card is handig en is voordellig voor iedereen. Scheelt je in de vakantie kosten, kan je nog een keer bbq!

1 vraag over Camping Kölbl

• Froukje, 14-01-2014 Rapporteren

Huurobjecten

Heeft iemand ervaring met de huurcaravans of mobilhomes? Foto's zijn ook welkom :-).

Camping Kölbl info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200