Camping Kalkgruber

CampingWeer vandaag27°11°
Camping Kalkgruber
8,4

22 reviews over Camping Kalkgruber in het Nederlands

Voor ons fantastische 4 weken.

Ben Knaaap
12-8-2018

Wij vonden het een geweldige camping met een beheerder die altijd voor je klaar staat en zeer hartelijk is. Rustige camping met veel mogelijk heden voor wandelaars en fietsers.

Prachtige ligging en een simpele camping.

Ans en Theo Hooghof
21-7-2018

Prachtige ligging en een simpele camping, maar wel super schoon.

Komen volgend jaar weer terug.

Prima wij komen daar vast terug.

Elly Ariëns
21-7-2018

Prima verblijf, nette, schone camping. We werden vriendelijk ontvangen. Camping (terrassen) ligt mooi niet direct aan Meer maar goed bereikbaar. Veel fietsmogelijkheden. Min puntje: douchen met (gratis) muntje ook de afwas plek voldoet niet meer te summier.

Uitstekende camping met perfect sanitair

Van der Plas Hans
20-7-2018

Camping bevalt ons uitstekend, we komen er al vele jaren voor langere of kortere tijd.

Kwaliteit in een rustige omgeving zonder stress

Hans
19-7-2018

Het voelt als thuiskomen ieder jaar weer

Mooie en fijne camping. Al gereserveerd voor 2019.

J. Hoppenbrouwers
19-7-2018

Fijne, rustige camping. In het voorseizoen veel 50 en 60plus kampeerders. Schone toiletten en douches. Verse forellen en broodjes verkrijgbaar. Goede fietsroutes rondom de Ossiachersee. Ook veel gebruikt als doorreis camping. Sympathieke en behulpzame eigenaresse.

Sfeervolle, rustige en nette camping.

Hette van der Zee
27-6-2018

De camping is schoon en netjes. 's Morgens zijn (warme) broodjes te koop. Mooi fietspad vanaf de camping om b.v. rond de Ossiacher See te fietsen. Frau Schabus is een gezellige gastvrouw. Ze verkoopt ook verse forel!

Vooral geschikt voor gezinnen zonder - of met heel jonge kinderen.

Kleine camping.

A Beersma
17-9-2016

2016 Camping Kalkgruber. Alte Ossiach 4.

Kleine terrassen camping aan de zuidoever van de Ossiachersee. Geschikt als doortrek camping.Grasbodem.

Matig sanitair met muntjes. Kleine douches. Niet gehandicapten vriendelijk. Toegang met trap.

Receptie met broodjes service. Ook verkoop van verse forellen.

Camping is veel te duur voor 2 pers+kampeermiddel.

Omgeving: Villach-Ossiachersee-zwemmen-wandelen-fietsen-parapenten-surfen-zeilen.

fantastisch

paul adriaensens
12-1-2016

rustig, netjes en een uitermate vriendelijke ontvangst. Wij zijn beide gepensioneerd en dan is een camping als deze een ware aanrader. Wij gaan dit jaar terug, zeker weten.

niet geweldig

J.Vos
12-10-2015

De camping bestaat uit een aantal terrassen met een buitengewoon mooi uitzicht.Het terrein is schoon. Maar er is een enorm gebrek aan schaduw : de meeste plaatsen liggen de hele dag in

de gloeiende zon (tijdens ons verblijf - van 31 mei tot 08 juni 2015).Het sanitair is erg netjes en

schoon, maar afwassen en de handwas doen is een regelrechte ramp,Je staat beneden in de

open lucht (in de gloeiende zon dus, voor ons, maar een paar dagen eerder in de regen) bij twee

wasbakken - en die liggen pal naast de stortplaats voor chemische toiletten.Erg smakelijk.

De camping heet goedkoop in voor- en naseizoen, maar WIFI is erg duur en er komt een

aardige bedrag bij aan belasting en reinigingsrecht.Mevrouw Schabus (eigenares) is een

schat, dat wel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kalkgruber in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kalkgruber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.