Camping Kalkgruber

15 reviews over Camping Kalkgruber in het Nederlands

Kleine camping.

A Beersma
17-9-2016

2016 Camping Kalkgruber. Alte Ossiach 4.

Kleine terrassen camping aan de zuidoever van de Ossiachersee. Geschikt als doortrek camping.Grasbodem.

Matig sanitair met muntjes. Kleine douches. Niet gehandicapten vriendelijk. Toegang met trap.

Receptie met broodjes service. Ook verkoop van verse forellen.

Camping is veel te duur voor 2 pers+kampeermiddel.

Omgeving: Villach-Ossiachersee-zwemmen-wandelen-fietsen-parapenten-surfen-zeilen.

fantastisch

paul adriaensens
12-1-2016

rustig, netjes en een uitermate vriendelijke ontvangst. Wij zijn beide gepensioneerd en dan is een camping als deze een ware aanrader. Wij gaan dit jaar terug, zeker weten.

niet geweldig

J.Vos
12-10-2015

De camping bestaat uit een aantal terrassen met een buitengewoon mooi uitzicht.Het terrein is schoon. Maar er is een enorm gebrek aan schaduw : de meeste plaatsen liggen de hele dag in

de gloeiende zon (tijdens ons verblijf - van 31 mei tot 08 juni 2015).Het sanitair is erg netjes en

schoon, maar afwassen en de handwas doen is een regelrechte ramp,Je staat beneden in de

open lucht (in de gloeiende zon dus, voor ons, maar een paar dagen eerder in de regen) bij twee

wasbakken - en die liggen pal naast de stortplaats voor chemische toiletten.Erg smakelijk.

De camping heet goedkoop in voor- en naseizoen, maar WIFI is erg duur en er komt een

aardige bedrag bij aan belasting en reinigingsrecht.Mevrouw Schabus (eigenares) is een

schat, dat wel.

Camping waar je van moet houden

caco
16-8-2015

Wij hebben in augustus 2015 enkele dagen op camping Kalkgruber gestaan. In die periode was het flink warm. De camping ligt erg beschut, dat heeft z'n voordelen, maar in warme periodes ontbreekt daardoor ook verkoeling door de wind. Daarnaast hebben veel plekken een groot deel van de dag weinig schaduw.

De camping wordt bevolkt door vrijwel uitsluitend Nederlanders en daar moet je van houden. Wij vonden het sanitair in orde maar niet zoals in andere beoordelingen uitstekend. Gewoon gemiddeld. Wil je niet direct aan de Ossiacher See staan dan is dit wellicht de camping om te zijn. Het was voor ons niet het type camping waarnaar we snel weer terug gaan. Wij waren met z'n tweeën en twee kleine honden €35,- kwijt en dat vonden we redelijk aan de prijs

Heerlijke vakantie

Rineke
17-8-2014

Mooi gelegen camping met schoon sanitair. 's Morgens lekkere broodjes, die je de dag tevoren kunt bestellen. Veel info over de omgeving te verkrijgen, fietsen ook prima te doen rondom meer met gewone fietsen. Mooie wandelroutes. Eigenaresse doet er alles aan om je vakantie tot een mooie herinnering te maken.

In de buurt genoeg winkels te vinden voor de dagelijkse levensbehoeften.

Kortom, een vakantie die we niet snel zullen vergeten in de positieve zin.

De weg loopt inderdaad langs de camping, maar wij kamperen in een tent en hebben goed geslapen. Het is maar welke waarde je ergens aan hecht.

Mooie camping

Prins
6-8-2013

Kleine rustige camping niet ver van het meer. Voor de camping loopt een fietspad om het meer. Vriendelijke eigenaresse. Goed sanitair.

Terrassencamping. Wij hadden het geluk dat wij aan de rand stonden, dus vrij uitzicht over een weiland.

Leuke plaats

Mercurius5
9-12-2012

Op deze camping een alleraardigst ontvangst. Goede en kraakheldere toilet-

voorziening. De plaatsen zijn wel breed, maar je staat op terrassen achter elkaar en daardoor vrij dicht op elkaar. In 1 juni loopt de camping vol.

Goede uitloopmogelijkheden, je kan er fietsen rond het meer. Ook voor auto-tochten ligt deze camping zeer centraal.

Je kan vanaf de camping via een achterpoort waarvan je een sleutel krijgt de camping verlaten. Ideaal voor hondenbezitters. Ook loop je via deze poort naar de ossiachersee, waar ook een zwemplaats is aangelegd.

We zouden 1 week hier verblijven, maar door het zomerse weer zijn het er 3 georden.

Mooie plek

Jack
22-8-2012

Kleine camping met weinig schaduw. Ruime afgebakende plekken. Wel rustig en stil. Mooi gelegen bij Naturschutzpark. Wat klein maar je kunt er leuk wandelen. Iedere dag om 16.00 verse forellen te koop uit eigen kwekerij. Wat ver gelegen van de snelweg dus minder geschikt als doorgangscamping. Wel een toeristische omgeving waar veel te doen is. Wij zijn er echter niet aan toe gekomen vanwege het slechte weer.

Mooie rustige kleine camping

Misty
2-9-2011

Leuk opgezette rustieke camping met mooi sanitair. Wandelingen vanaf de camping.

De camping heeft 2 nadelen, het ligt niet aan het meer maar heeft een arrangement met een camping op ca 25 minuten lopen of 5 minuten met de auto waar men gebruik kan maken van het strand.

De camping op zich is erg rustig, maar deze rust wordt wel verstoord door de overdag continue omgevingsgeluiden van passerende auto's in de omliggende wegen.

De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mooie rustige camping

Jaap en Marja Wilgenburg
18-7-2010

Wij hebben er 16 nachten in juni/juli gestaan (voorseizoen) het is een mooie rustige camping met prachtig uitzicht en mooie ruime plaatsen. De eigenaresse ontvangt je vriendelijk en komt op zaterdag 2 eitjes brengen voor de zondag je kan ook heerlijke verse forel kopen voor op de barbeque zo uit het water. Prima sanitair en

je kan ieder dag heerlijke verse broodjes bestellen. Dicht bij het meer en prima

fietsgelegenheid bij de camping zoals rond het meer en naar Feldkirch. Als je een week of langer blijft is het aan te bevelen om een Karntercard te kopen bij de VVV

waarmee je heel veel gratis bezienswaardigheden en liften kan gebruiken en ook op veel dingen korting krijgt. Wij hebben er een prima vakantie gehad met mooi weer !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kalkgruber in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kalkgruber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kalkgruber scoort een 7.71 uit 10 op basis van 18 reviews.