Camping Ideal Lampele

8Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Ideal Lampele in Oostenrijk ligt in de bergen aan het Ossiachermeer. Het is geen al te grote camping, maar daardoor leggen de gasten juist makkelijk contact met elkaar. Het sanitair wordt dagelijks goed bijgehouden en je kunt heerlijk eten in het restaurant. Een aanrader is om eens een boottocht te maken over het meer.

138 reviews over Camping Ideal Lampele

• 2019
    9Familie van den Bongard25-08-2019

Fantastisch!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping! Onze kinderen van (bijna) 1, 5, 8, 8 en 10 jaar oud hebben heerlijk kunnen spelen en ook wij hebben genoten van de prachtige ligging van de camping en onze accommodatie. 'Rivieren' bouwen in de beekjes, visjes vangen in het meer en met de roeiboten varen waren op de camping favoriet voor de kids. In de omgeving is ontzettend veel te beleven en te zien, zowel voor volwassenen als voor kinderen. Hoewel wij normaal gesproken ieder jaar een andere vakantiebestemming uitzoeken, zijn we dit jaar zo gecharmeerd geraakt van deze camping en de hele omgeving, dat we volgend jaar weer terug gaan naar deze plek!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Van ommeren02-08-2019

Mooie omgeving camping niet voor tieners

Mooie omgeving, veel te doen camping niks te doen voor jeugd boven de twaalf jaar,kinderen werden overal weggestuurd konden nergens met een groep zitten. In het restaurant waren ze niet erg gastvrij ,neemt niet weg dat wij er een erg leuke vakantie hebben gehad.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10wim ronhaar25-05-2019

gewoon top

deze camping komen we al 20 jaar onze favoriete bestemming gastvriendelijk kinderen genoeg te doen mensen die zeggen niks te doen voor de kinderen is moeten eerst even naar hun zelf kijken zat te doen voor kids en ouder gezellig mensen wil je mooi camping tussen de bergen in met mooi weer dan is dit de camping voor je

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    7Gerlinda30-12-2018

Gebied is geweldig, camping teleurstellend

Het gebied is prachtig, heel veel te doen. Aanrader is de Karinthe pas, waardoor je heel veel leuke activiteiten kan doen.

De camping was erg teleurstellend! Wij hebben drie kinderen, leeftijd 2, 5 en 7. Er was GEEN speelplek voor hen. Tegenover de camping is een voetbalveldje, daar tussen ligt een drukke weg, waar de auto’s redelijk hard rijden, dus daar konden ze niet alleen naar toe. Verder stond de camping vol, dus zelfs geen tussenstukje waar je even kon overschieten oid. Wel was er een trampoline waar je €2 per 10 min voor moet betalen!!!

Er staan veel vaste gasten, die al 10 of meer jaar daar staan.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Stuijfbergen21-10-2018

Heerlijke vakantie

Heerlijke vakantie gehad . Overzichtelijke camping, heerlijk meer en prachtige omgeving.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jessica01-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

In augustus 2018 verbleven wij in een Mobile Home op de camping. Fijne camping, goede sfeer. Italiaan op camping is lekker. Centraal gelegen voor allerlei leuke trips. Ossiach is een leuk en knus dorp, erg dichtbij en van alle gemakken en activiteiten voorzien. Ossiachermeer is een prettig meer om in te zwemmen en geschikt voor diverse wateractiviteiten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Hellen22-08-2018

Heerlijk genoten prachtige omgeving.

Prima camping, netjes en vriendelijk personeel. Je wordt geholpen met het op de plek zetten van je caravan. Boodschappen op de camping zijn prijzig maar kun je ook in de buurt doen bij de Lidl.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Anoniem21-08-2018

Okay camping zonder wauwgevoel

Zeer kleine plekken en weinig parkeerplaatsen op de camping. Douche en toiletgebouw is mooi schoon, maar is in veel gevallen ver lopen. Geen fatsoenlijke speeltuin en de trampoline (10 min voor 2 euro) is een doorn in het oog. Vraag liever 2 euro meer per dag en laat de kinderen lekker springen.... omgeving fantastisch en het meer is super.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9debby13-08-2018

heerlijk

kleinschalige, gezellige camping. veel groen en fijn zwemwater in het meer. Veel te doen in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Peter10-08-2018

Nooit meer!

Nooit meer!!!!!!!! Zeer kleine plek. Onze tent paste niet op de plek. Overburen die tot 2 uur snachts aan het feesten zijn met veel kabaal en dan ook nog even tegen onze auto urineren. sanitair zag er goed uit. broodjes moet je halen voor half negen anders is alles uitverkocht. in de winkel is bijna niets te halen. Animatie is er mondjesmaat. op dinsdag en woensdag hebben ze ruhetag.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

34 tips over Camping Ideal Lampele

• Natalie Dijkers, 22-07-2012 Rapporteren

in de omgeving is er veel te doen, een aanrader is dan ook om een Kaerntencard bij de VVV te gaan halen. Hierbij krijg je veel informatie wat je kan doen met gratis entree of korting op de entree. Je kunt er heerlijk hardlopen en of fietsen (fietsverhuur aanwezig)

• maurice knol, 10-07-2012 Rapporteren

Als je er van houd om veel te dingen te zien en te ondernemen, koop een karintenkaart.

• familie Witjes, 08-07-2012 Rapporteren

waterschoenen is vooral voor (kleinere) kinderen niet gek omdat het meer vol ligt met steentjes

26 vragen over Camping Ideal Lampele

• JP, 20-06-2018 Rapporteren

Racefiets

Wij verblijven op camping lampele van 23-6-2018 t/m 29-06-2108, ik ben benieuwd of er mensen zijn die de racefiets meenemen wellicht leuk om af te spreken en samen te fietsen groet JP.

• Ingrid, 26-02-2018 Rapporteren

grote van staanplaats

weet iemand hoe groot staanplaats nummer27.1 is.

• markien, 03-01-2016 Rapporteren

Wel of niet boeken

Wij zijn van plan om in augustus naar deze camping te gaan. Echter zien we alleen maar negatieve reacties over de eigenaar staan. Is het echt zo erg? Of is de camping wel een aanrader? Graag jullie ervaringen!

Camping Ideal Lampele info

• SchaduwplaatsenAanwezig