Hotel Gästehaus Krappinger/Pizzeria Mamma Mia

Kleine hotelsWeer vandaag13°2°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Krappinger/Pizzeria Mamma Mia voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Gästehaus Krappinger/Pizzeria Mamma Mia in het Nederlands

Leuk hotel

Annelies
12-6-2016

Één nacht hier doorgebracht op doorreis naar Italie.we waren verbaast over de gastvrijheid, comfort en de locatie van dit hotel en komen hier zeker nog eens terug. We hadden geboekt bij touroperator. Prijs kwaliteit prima!

Leuke en mooi gelegen accommodatie

Leonidas
18-8-2012

Op doorreis naar Kroatie hier 1 nacht verbleven in prima appartement met zeer goede bedden. De sfeer is gemoedelijk en in de Pizzeria kan je goed eten. De omgeving is prachtig!

goed overnachtingshotel

RoMa
20-6-2010

Vriendelijk ontvangst.Geslapen in de dependance achter het hotel.Prima en schoon.Het hotel ligt prachtig aan het meer.Diverse restaurants in de buurt.Voor kinderen is er n soort speeltuintje achter het hotel, kunnen ze lekker ravotten na 1 dag reizen.Niet zo gek ver weg van de snelweg.Voorbij Tauerntunnel richting Kroatie.Goed ontbijt en n prima prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gästehaus Krappinger/Pizzeria Mamma Mia in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gästehaus Krappinger/Pizzeria Mamma Mia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.