Appartement Caroline

Appartement

2 reviews over Appartement Caroline in het Nederlands

Die Appartements bieten für Familien mit 2 und mehr Kindern die optimale Unterkunft. Die Aufteilung ist großzügig, so dass man auch Regentage wie zuhause verbringen kann. Die Kinder können um das Haus rum draussen spielen, der Badestrand hat einen Spielplatz, so dass man dort abwechslungsreich den Tag verbringen kann.

Den Badestrand und den Ort kann man gut auch mit kleinen Kindern zu Fuß erreichen. Rund um Ossiach gibt es auch viele schöne Ausflugsziele.

Die Vermieterfamilie ist super nett und hilft bei allen Fragen.

Wir fahren dieses Jahr wieder hin.

het was wel redelijk alleen de inrichting mocht wel wat beter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caroline in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caroline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caroline scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.