Gasthof Post

7.9Goed

Oostenrijk, Karinthië, Oberdrauburg

Op vakantie geweest naar Post?

7.9Goed

Gasthof info

• Animatie
Meer gasthof info

7 reviews over Gasthof Post

• 9gl1800zilver13-08-2017

fijn hotel

Was hier met vrienden om in de regio motorritten te maken. Prima gelukt. Mooie omgeving, ook Slovenië en de Dolomieten zijn goed bereikbaar. Motor gestald in een mooie, grote en lichte ruimte. Kamers prima, schoon, goed bed en mooi sanitair. Onrbijt prima, genoeg keuze, ook warme gerechten en fruit. Het avondeten is 3 gangen met keuze voor het het hoofdgerecht. Je kunt ook kiezen uit heel veel soorten pizza's. De bediening en de staf zijn ook heel vriendelijk. Kortom een hotel waar we zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9H.Peters15-09-2012

Prima hotel, zeer gastvrij

Gasthof Post in Oberdrauburg is een prima gasthof aan een mooi pleintje met vriendelijke, hardwerkende mensen, die alle aandacht voor hun gasten hebben. De kamers zijn prima en worden elke dag goed schoon gemaakt.. Ook de dependance aan de overkant van de gasthof krijgt dezelfde behandeling. De keuken is prima en met het ontbijt is niets mis. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Er is een grote binnen parkeerruimte voor motoren en ook fietsen kunnen overdekt in een grote ruimte worden weggezet. Wij waren met de trein maar hebben ons 10 dagen prima vermaakt. Op onze laatste avond kregen we zelfs onverwacht een heerlijk galadiner voorgeschoteld. Zeker voor motorrijders is deze accomodatie aan te bevelen. Wij zullen er graag nog eens komen

Gereisd met partner in september 2012

• 2k.denridder16-07-2012

Houdt je van stof, lawaai en 50 er jaren meuk?

We boekten 2 dagen van te voren een kamer met douche. Kregen een bevestiging per mail dat het geregeld was. Bij aankomst bleek dit niet het geval. We werden we naar het Steinen Haus tegenover gebracht, daar waren ook kamers. Ons werd verzekerd dat we een rustige kamer zouden krijgen met klein balkon. Geen lift, 2 etages omhoog met de koffers. Fietsen in de schuur. Oplaadmogelijkheden niet. kamer leek schoon maar was het niet. Heel erg stoffig. Ik kreeg een flinke reactie van huisstofmijt (nooit eerder gehad) Schimmels aan douchegordijn. Bed doorgelegen. Kamer stond vol met oude rotzooi. En vooral stoffig. Vanaf 3.00 uur ’s nachts begint het vrachtverkeer te rijden, wat een lawaai. Ontbijtbuffet was om 09.00 uur leeg op 1 broodje na en zweterige stukjes kaas. Er werd mopperend brood bijgehaald toen we met andere gasten vroegen of het buffet aangevuld kon worden. Bij het afrekenen bleef men volhouden dat het een rustige locatie was. Er waren nog nooit klachten geweest.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Familie Visker14-02-2012

beslist een aanrader

Gasthofpost in Oberdrauburg is een mooi autentiek ingericht hotel met ruime kamers. Wat ze in hun folder weergeven is waarheidsgetrouw. Zeer vriendelijke familie en bediening zijn erg gastvrij. De kamers zijn groot en worden erg goed bijgehouden. Wij zijn er in februari geweest en vanuit daar prachtige tochten kunnen maken. B.V. naar de Weissensee / millstattersee/ grossglockner Beslist een aanrader voor zomer en winter. in de winter geen schaatsen vergeten mee te nemen! Het ontbijt: prima verzorgd. Het Hotel is in de wintermaanden goed berijkbaar de wegen worden goed bijgehouden.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Gert en Annie Wentink-Jansen05-11-2006

We hebben goede ervaringen met hotel Post, we zijn vriendelijk ontvangen, en het was er zeer goed wat eten en drinken betreft, de mensen waren vriendelijk, we gaan beslis nog 'n keer, een echt Familie Gasthof.

Gereisd in november 2006

Gasthof Post info

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaAanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)