Camping Oberdrauburg

Camping Oberdrauburg
8,2

4 tips over Camping Oberdrauburg

toys, 8-10-2014

Wij vroegen ons bij het plannen van de reis af welke route (vanuit Regio rotterdam) het meest aan te bevelen was. Onze conclusie: A12/A3/A9/A8/A12 en dan via de felbertaurntunnel naar Lienz en van daar naar Oberdrauburg.

We hebben op de heenweg gereden: A2/A73/A61/A5/A8/A10 via Taurntunnel. Deze route was aanzienlijk langer, maar ook veel drukker.

Fam. Verburgt, 1-8-2014
Wandelen vanaf de camping naar de Silberfall en Hohenburg.
elianne peters, 18-7-2013
iedere ochtend komt te bakker naar de camping met een bestelbus met vers brood! en het wassen is het erg goedkoop ( al vanaf 50ct kun je een was draaien)

Herman - Breda, 16-8-2012
Kärnten- of Osttirol Card beslist een aanrader, die verdienen zichzelf in no-time terug, zeker als je gebruik gaat maken van kabelbanen. Bedenk dus een beetje van tevoren wat je wilt gaan doen.