Camping Oberdrauburg

Camping Oberdrauburg
8,8

Wat vakantiegangers zeggen

Veel te doen in de omgeving van Camping Oberdrauburg in Oostenrijk. Voor animatie moet je wellicht naar een andere camping, maar je vind hier wel een zwembad, een restaurant en een bakker. Camping Oberdrauburg is een goede uitvalsbasis voor leuke activiteiten in de buurt. Bezoek de rodelbaan in Lienz of ga vanaf de camping wandelen naar de Siberfall.

71 reviews over Camping Oberdrauburg in het Nederlands

Leuke camping

Jessica
13-8-2019

Erg leuke kleinschalige camping. Keurig en schoon sanitair. Meeste staanplaatsen hebben genoeg schaduw. Niet alle plaatsen zijn even groot. Bij ons pastte de auto niet op de plek, maar deze kon elders op de camping geparkeerd worden. Bakker komt ieder ochtend met een busje op de camping. Het naastgelegen zwembad is erg leuk. Op het terras van het zwembad kan een eenvoudige maaltijd besteld worden voor een prima prijs. Erg vriendelijk personeel. Genoeg te doen in de omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

Fijne camping!

Angelique
24-7-2019

Mooie camping. Niet te groot maar wel allemaal grote plekken. Sanitair werd goed schoon gehouden. Douches waren lekker warm. In de ochtend broodservice. De bakker komt inderdaad toeterend de camping opgereden maar wij zijn er twee keer doorheen geslapen, zoveel herrie maakt deze dus ook niet zoals voorheen beschreven. Zwembad is fantastisch! Mooi, schoon zwembad met de gehele dag een badmeester. Bijbehorend terras is ook fijn. Wij hebben er maar een keer gegeten daar de keuken maar tot half zeven open is. Maar die ene keer hebben we wel lekker gegeten. Je kunt er ook een schaal afgeven en deze laten vullen met frietjes. Al met al een hele leuke, fijne camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Laat u verwennen

Tourleader
23-6-2019

Wat een gastvrij hotel, mooie kamers vriendelijk personeel, geweldig eten. We kregen zelfs een rondleiding bij de koeien die e op een biologische wijze worden verzorgd Een mooi dorpje vanwaar je mooie uitstapjes kunt maken.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nette uitvalsbasis

Svn
27-8-2018

Mooie, schone camping. Goede uitvalsbasis om naar bijv. de Grossglockner te gaan. ( 50min rijden). Camping ligt tegen een openbaar zwembad aan en daar kan je dan ook ( gratis) gebruik van maken. Grote ruime plekken en makkelijk de stroom paal te bereiken. Sanitair was goed en schoon. In eerdere reacties zagen wij dat er ergernissen waren over geluid overlast. Van de bergpas achter de camping hebben we geen last gehad. En dat in een tent. De bakker komt sochtends rond 8 uur toeterend de camping op rijden. Mooie wake up call toch? Net de brug over is een supermarkt met vers brood. De receptie is tegelijk ook het zwembad, dat was wel een minpunt. Ze verstrekken weinig informatie. In naastgelegen Lienz heb je een leuke rodelbaan en leuk centrumpje. Camping is zeker een aanrader.

Heerlijk thuis komen. 😀

K.Versluis
26-8-2018

Mooie niet te grote camping. Mooie omgevi ng en het is er schoon. Wij komen al voor de achtste keer. Heerlijk rustig en helemaal geen overlast van lawaai. Ook een mooi zwembad. Komen hier graag.

Prachtig verzorgde camping.

Rosan
14-8-2018

Een mooie camping. Sanitair wordt goed schoon gemaakt. Ja, een toilet of douche is wel eens vies, maar dat zijn echt de medecampinggasten. Prachtig schoon zwembad, alleen jammer dat het vroeg dicht gaat, maar dat komt omdat het een gemeente zwembad is. Het restaurant bij het zwembad serveert lekkere gerechten, maar gaat ook om 19 uur dicht. Wij hebben geen last gehad van de pas achter de camping, snap niet dat er mensen in die daar last van hebben. Verder komt inderdaad de bakker iedere ochtend toeterend de camping op, maar dat is nog geen 5 seconden, als je daar al over zeurt. Wij vonden het echt een top camping, lekkere ruime plaatsen en dicht bij het dorp, is te voet ongeveer een kwartiertje.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke camping!

Schwarz family
22-10-2017

Voor ons de zevende keer dat we deze camping bezoeken en nog altijd dik tevreden! Gezellig, kleinschalig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zoek je vermaak of animatie, dan moet je wellicht op zoek naar een andere camping, alhoewel onze kinderen zich heel goed vermaken met de andere kinderen op de camping. Er is hartstikke veel te doen in de naaste omgeving en met zonnig weer hoef je de camping niet te verlaten maar kun je heerlijk vertoeven aan het zwembad en afsluitend een heerlijk koel biertje op het terras drinken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig goed

Wim en Bea van Meegdenburg
15-10-2017

prima camping en super personeel , Robert en Sabine regelen alles supergoed

Gereisd Met partner in juli 2017

Een schitterende camping in een mooie omgeving

Theo en Monique
      11-10-2017

Ruime plaatsen, vriendelijke en behulpzame campingmedewerkers, goed en schoon sanitair. Het zwembad bij de camping is geweldig. De camping is rustig, overzichtelijk en goed verzorgd.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Trees

Trees
      10-9-2017

In augustus hier een aantal dagen gestaan. Zeer mooie en super schone camping en vriendelijk personeel. De omgeving is prachtig en we komen zeker terug!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oberdrauburg in Oberdrauburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oberdrauburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.