Camping Oberdrauburg

8,2

65 reviews over Camping Oberdrauburg in het Nederlands

Heerlijke camping!

Schwarz family, 22-10-2017

Voor ons de zevende keer dat we deze camping bezoeken en nog altijd dik tevreden! Gezellig, kleinschalig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zoek je vermaak of animatie, dan moet je wellicht op zoek naar een andere camping, alhoewel onze kinderen zich heel goed vermaken met de andere kinderen op de camping. Er is hartstikke veel te doen in de naaste omgeving en met zonnig weer hoef je de camping niet te verlaten maar kun je heerlijk vertoeven aan het zwembad en afsluitend een heerlijk koel biertje op het terras drinken!

Geweldig goed

Wim en Bea van Meegdenburg, 15-10-2017

prima camping en super personeel , Robert en Sabine regelen alles supergoed

Een schitterende camping in een mooie omgeving

Theo en Monique, 11-10-2017

Ruime plaatsen, vriendelijke en behulpzame campingmedewerkers, goed en schoon sanitair.

Het zwembad bij de camping is geweldig.

De camping is rustig, overzichtelijk en goed verzorgd.

Trees

Trees, 10-9-2017

In augustus hier een aantal dagen gestaan. Zeer mooie en super schone camping en vriendelijk personeel.

De omgeving is prachtig en we komen zeker terug!!!!

Grote plaatsen, goed onderhouden

Janneke, 2-9-2017

Er waren maar 2 minpunten aan deze camping.

- het lawaai van de auto's en motoren die de pas achter de camping een fijne uitdaging vonden.

- de bakker die rond 8:00 uur luid toeterend kwam aanrijden.

Wij wisten uit andere reviews wel dat de pas voor geluid zorgde, maar we hadden er meer last van dan we verwachtten.

Verder alles netjes en gemoedelijk. Grote sta-plaatsen, aardig personeel. Heel mooi, schoon, groot zwembad. Kleine camping waar de kinderen elkaar snel vonden.

Veel mensen die meerdere jaren achtereen komen. Er is veel te doen in de (wijde) omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Marja, 21-8-2017

Een heel mooie en kleine camping. Mooie omgeving, mooi zwembad en prima sanitair. Al met al komen we hier zeker terug.

goed zwembad. Voor zeer kleine kinderen tot oudere

Lindemans, 11-8-2017

Vriendelijke mensen. Veel Nederlanders. Frieten en schnitzel. Maar ook pizza. Wel meteen hoofdprijs voor drank. Erg goede wifi (gratis)

Heerlijke camping

Fam. Jongsma, 11-8-2017

Goede ligging met erg veel mogelijkheden voor diverse uitstapjes, veel ruimte op de plaatsen, fijn zwembad, goede en vriendelijke service, uitstekend wifi, prima sanitair

Mooie camping met zeer vriendelijk personeel

Fam Huisman, 20-6-2017

Bij de camping is een prachtig zwemparadijs

Deze zomer zijn w wederom van de partij!

De Schwarzjes, 3-3-2017

Wij komen nu reeds 7 jaar op deze camping. Het bevalt super goed. Het is een kleine en overzichtelijke camping met ruime en mooie plekken, zon en schaduw. Iedere ochtend komt de bakker met verse broodjes, die je voor een zeer redelijke prijs kunt kopen. Robert, de beheerder, helpt je waar hij maar kan en ook de gastvrouw, Sabine, is hartstikke vriendelijk. Heel soms is de toiletruimte niet helemaal schoon, maar dat is meestal te wijten aan andere campinggasten. Ook de vriendelijke mevrouw die twee keer per dag alles komt schoonmaken kan je voorzien van leuke tips en uitstapjes. We zien heel vaak dezelfde gasten weer. De kinderen kunnen knutselen in het hoogseizoen en in de namiddag samen een film kijken. En verder kunnen ze zich kostelijk amuseren met elkaar en met de andere kinderen op de camping of in het zwembad waar je kosteloos gebruik van kunt maken. Kortom een aanrader: de prijs/kwaliteit verhouding is prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oberdrauburg in Oberdrauburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oberdrauburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oberdrauburg scoort een 8.19 uit 10 op basis van 68 reviews.