Camping Oberdrauburg

8.8Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Veel te doen in de omgeving van Camping Oberdrauburg in Oostenrijk. Voor animatie moet je wellicht naar een andere camping, maar je vind hier wel een zwembad, een restaurant en een bakker. Camping Oberdrauburg is een goede uitvalsbasis voor leuke activiteiten in de buurt. Bezoek de rodelbaan in Lienz of ga vanaf de camping wandelen naar de Siberfall.

80 reviews over Camping Oberdrauburg

• 2019
    8Dhr. van Weelden02-12-2019

Goede goedkope camping met veel Nederlanders

Leuke schone camping met voornamelijk Nederlanders. Niet alle plaatsen zijn even handig om met caravan te staan omdat ze best schuin zijn. Wij hadden plaats 6. Prima camping, wij stonden 2 weken in het hoogseizoen en betaalden 438 euro. Dat vonden wij erg voordelig. WiFi is goed, behalve als het regent (dan gaat iedereen erop en wordt het erg traag). Zwembad is kraakhelder, goede temperatuur en voldoende groot. Glijbaan is simpel. Neem ook zeker de Karintië kaart die heb je er zo uit namelijk. We hebben veel gezien en beleefd!

• 7Eetgelegenheden

• 9Guus18-11-2019

geweldig!

Met gezin en de vouwwagen drieweken een geweldige vakantie gehad. Animatie stelt weinig voor maar vinden wij positief. Verder niets dan lof. Niets op aan te merken. Of het moet zijn dat zowel het prachtige zwembad als ook het geweldige restaurant te vroeg dicht gaan. Een andere tip zou kunnen zijn dat er aan het goed verzorgde sanitair een toilet mag worden toegevoegd. Het is wat karig maar erover klagen is eigenlijk te veel van het goede. Wij komen zeker terug!

• 9Marjo23-08-2019

Geweldig

Sanitair werd prima schoon gehouden, koelkast, tafeltennis en mooie plekken. Prachtig gratis zwembad, bakker komt langs op de camping. Veel wandelingen en klettersteigs in de nabije omgeving. Dorp op loopafstand! Het enige nadeel soms wat geluid van de nabij gelegen motoren op d pasweg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jessica13-08-2019

Leuke camping

Erg leuke kleinschalige camping. Keurig en schoon sanitair. Meeste staanplaatsen hebben genoeg schaduw. Niet alle plaatsen zijn even groot. Bij ons pastte de auto niet op de plek, maar deze kon elders op de camping geparkeerd worden. Bakker komt ieder ochtend met een busje op de camping. Het naastgelegen zwembad is erg leuk. Op het terras van het zwembad kan een eenvoudige maaltijd besteld worden voor een prima prijs. Erg vriendelijk personeel. Genoeg te doen in de omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Angelique24-07-2019

Fijne camping!

Mooie camping. Niet te groot maar wel allemaal grote plekken. Sanitair werd goed schoon gehouden. Douches waren lekker warm. In de ochtend broodservice. De bakker komt inderdaad toeterend de camping opgereden maar wij zijn er twee keer doorheen geslapen, zoveel herrie maakt deze dus ook niet zoals voorheen beschreven. Zwembad is fantastisch! Mooi, schoon zwembad met de gehele dag een badmeester. Bijbehorend terras is ook fijn. Wij hebben er maar een keer gegeten daar de keuken maar tot half zeven open is. Maar die ene keer hebben we wel lekker gegeten. Je kunt er ook een schaal afgeven en deze laten vullen met frietjes. Al met al een hele leuke, fijne camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Tourleader23-06-2019

Laat u verwennen

Wat een gastvrij hotel, mooie kamers vriendelijk personeel, geweldig eten. We kregen zelfs een rondleiding bij de koeien die e op een biologische wijze worden verzorgd Een mooi dorpje vanwaar je mooie uitstapjes kunt maken.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Svn27-08-2018

Nette uitvalsbasis

Mooie, schone camping. Goede uitvalsbasis om naar bijv. de Grossglockner te gaan. ( 50min rijden). Camping ligt tegen een openbaar zwembad aan en daar kan je dan ook ( gratis) gebruik van maken. Grote ruime plekken en makkelijk de stroom paal te bereiken. Sanitair was goed en schoon. In eerdere reacties zagen wij dat er ergernissen waren over geluid overlast. Van de bergpas achter de camping hebben we geen last gehad. En dat in een tent. De bakker komt sochtends rond 8 uur toeterend de camping op rijden. Mooie wake up call toch? Net de brug over is een supermarkt met vers brood. De receptie is tegelijk ook het zwembad, dat was wel een minpunt. Ze verstrekken weinig informatie. In naastgelegen Lienz heb je een leuke rodelbaan en leuk centrumpje. Camping is zeker een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7K.Versluis26-08-2018

Heerlijk thuis komen. 😀

Mooie niet te grote camping. Mooie omgevi ng en het is er schoon. Wij komen al voor de achtste keer. Heerlijk rustig en helemaal geen overlast van lawaai. Ook een mooi zwembad. Komen hier graag.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Rosan14-08-2018

Prachtig verzorgde camping.

Een mooie camping. Sanitair wordt goed schoon gemaakt. Ja, een toilet of douche is wel eens vies, maar dat zijn echt de medecampinggasten. Prachtig schoon zwembad, alleen jammer dat het vroeg dicht gaat, maar dat komt omdat het een gemeente zwembad is. Het restaurant bij het zwembad serveert lekkere gerechten, maar gaat ook om 19 uur dicht. Wij hebben geen last gehad van de pas achter de camping, snap niet dat er mensen in die daar last van hebben. Verder komt inderdaad de bakker iedere ochtend toeterend de camping op, maar dat is nog geen 5 seconden, als je daar al over zeurt. Wij vonden het echt een top camping, lekkere ruime plaatsen en dicht bij het dorp, is te voet ongeveer een kwartiertje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Schwarz family22-10-2017

Heerlijke camping!

Voor ons de zevende keer dat we deze camping bezoeken en nog altijd dik tevreden! Gezellig, kleinschalig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zoek je vermaak of animatie, dan moet je wellicht op zoek naar een andere camping, alhoewel onze kinderen zich heel goed vermaken met de andere kinderen op de camping. Er is hartstikke veel te doen in de naaste omgeving en met zonnig weer hoef je de camping niet te verlaten maar kun je heerlijk vertoeven aan het zwembad en afsluitend een heerlijk koel biertje op het terras drinken!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017