Camping Oberdrauburg

Met jonge kinderen

Nette uitvalsbasis

Svn
27-8-2018

Mooie, schone camping. Goede uitvalsbasis om naar bijv. de Grossglockner te gaan. ( 50min rijden). Camping ligt tegen een openbaar zwembad aan en daar kan je dan ook ( gratis) gebruik van maken. Grote ruime plekken en makkelijk de stroom paal te bereiken. Sanitair was goed en schoon. In eerdere reacties zagen wij dat er ergernissen waren over geluid overlast. Van de bergpas achter de camping hebben we geen last gehad. En dat in een tent. De bakker komt sochtends rond 8 uur toeterend de camping op rijden. Mooie wake up call toch? Net de brug over is een supermarkt met vers brood. De receptie is tegelijk ook het zwembad, dat was wel een minpunt. Ze verstrekken weinig informatie. In naastgelegen Lienz heb je een leuke rodelbaan en leuk centrumpje. Camping is zeker een aanrader.

Heerlijk thuis komen. 😀

K.Versluis
26-8-2018

Mooie niet te grote camping. Mooie omgevi ng en het is er schoon. Wij komen al voor de achtste keer. Heerlijk rustig en helemaal geen overlast van lawaai. Ook een mooi zwembad. Komen hier graag.

Prachtig verzorgde camping.

Rosan
14-8-2018

Een mooie camping. Sanitair wordt goed schoon gemaakt. Ja, een toilet of douche is wel eens vies, maar dat zijn echt de medecampinggasten. Prachtig schoon zwembad, alleen jammer dat het vroeg dicht gaat, maar dat komt omdat het een gemeente zwembad is. Het restaurant bij het zwembad serveert lekkere gerechten, maar gaat ook om 19 uur dicht. Wij hebben geen last gehad van de pas achter de camping, snap niet dat er mensen in die daar last van hebben. Verder komt inderdaad de bakker iedere ochtend toeterend de camping op, maar dat is nog geen 5 seconden, als je daar al over zeurt. Wij vonden het echt een top camping, lekkere ruime plaatsen en dicht bij het dorp, is te voet ongeveer een kwartiertje.

Heerlijke camping!

Schwarz family
22-10-2017

Voor ons de zevende keer dat we deze camping bezoeken en nog altijd dik tevreden! Gezellig, kleinschalig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zoek je vermaak of animatie, dan moet je wellicht op zoek naar een andere camping, alhoewel onze kinderen zich heel goed vermaken met de andere kinderen op de camping. Er is hartstikke veel te doen in de naaste omgeving en met zonnig weer hoef je de camping niet te verlaten maar kun je heerlijk vertoeven aan het zwembad en afsluitend een heerlijk koel biertje op het terras drinken!

Geweldig goed

Wim en Bea van Meegdenburg
15-10-2017

prima camping en super personeel , Robert en Sabine regelen alles supergoed

Een schitterende camping in een mooie omgeving

Theo en Monique
        11-10-2017

Ruime plaatsen, vriendelijke en behulpzame campingmedewerkers, goed en schoon sanitair.

Het zwembad bij de camping is geweldig.

De camping is rustig, overzichtelijk en goed verzorgd.

Trees

Trees
        10-9-2017

In augustus hier een aantal dagen gestaan. Zeer mooie en super schone camping en vriendelijk personeel.

De omgeving is prachtig en we komen zeker terug!!!!

Grote plaatsen, goed onderhouden

Janneke
        2-9-2017

Er waren maar 2 minpunten aan deze camping.

- het lawaai van de auto's en motoren die de pas achter de camping een fijne uitdaging vonden.

- de bakker die rond 8:00 uur luid toeterend kwam aanrijden.

Wij wisten uit andere reviews wel dat de pas voor geluid zorgde, maar we hadden er meer last van dan we verwachtten.

Verder alles netjes en gemoedelijk. Grote sta-plaatsen, aardig personeel. Heel mooi, schoon, groot zwembad. Kleine camping waar de kinderen elkaar snel vonden.

Veel mensen die meerdere jaren achtereen komen. Er is veel te doen in de (wijde) omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Marja
        21-8-2017

Een heel mooie en kleine camping. Mooie omgeving, mooi zwembad en prima sanitair. Al met al komen we hier zeker terug.

Vriendelijke mensen. Veel Nederlanders. Frieten en schnitzel. Maar ook pizza. Wel meteen hoofdprijs voor drank. Erg goede wifi (gratis)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oberdrauburg in Oberdrauburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oberdrauburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.